Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hibás telefont (softver, vagy...

Hibás telefont (softver, vagy bármi gyári hiba) kötelesek minden esetben kicserélni?

Figyelt kérdés

Például Domino feltöltőkártyával 40-45 000 Ft-ért vennék telefont, hogyha valami gyári hibája lenne, akkor kicserélnék, ugye?


(T-mobile-ból)



2012. nov. 2. 12:37
 1/4 anonim ***** válasza:
Először is elküldik szervízbe és megpróbálják megjavítani,de ha nem sikerül,akkor cserélnek.
2012. nov. 2. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

3 MUNKANAPon belül csere, utána már csak javítás.

Ja és ha 2 hónap múlva se tudnák megjavítani, na akkor cserélik ki.

2012. nov. 2. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Tehát akkor vásárlás után érdemes minden egyes kisebb-nagyobb funkciós dolgát átnézegetni, akár többször is, hogy tuti jó-e, mert csak 3 napon belül cserélik ki, utána csak akkor, hogyha sokáig nem tudják megjavítani?
2012. nov. 2. 20:11
 4/4 anonim ***** válasza:
Pontosan...
2012. nov. 2. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!