Andriod 2.2-n a gyári böngésző elindításakor ezt a hiba üzenetet kapom: Böngésző (process com. Android. Browser) az alkalmazás váratlanul megállt. Probálja ujra! Többszöri ujraindítás után sem jó! Mi a megoldás?
Figyelt kérdés
2012. jan. 6. 11:12
1/5 anonim válasza:
Beállítások, alkalmazások, alkalmazások kezelése (összes)
ott keresd meg a böngészőt
és töröld a gyorsítótárat
2/5 A kérdező kommentje:
sajnos ezzel sem javult a helyzet, valami más ötlet?
2012. jan. 6. 12:04
3/5 anonim válasza:
próbáld az adatokat is törölni ne csak a gyrosítótárat
4/5 anonim válasza:
van egy leírás, ami a Market esetében beválik, hátha itt is jó lesz
5/5 A kérdező kommentje:
Köszi szépen az adatok törlésével meg is oldódtak a problémák!:)
2012. jan. 7. 17:04
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!