Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A Telenor Online ügyfélszolgál...

A Telenor Online ügyfélszolgálat mennyi idő után válaszol a panaszra?

Figyelt kérdés
2012. okt. 29. 08:42
 1/6 anonim ***** válasza:
Én tegnapelőtt írtam nekik. Sms-ben jött este, hogy megkapták és vizsgálják. Na, innentől jön a várakozás.
2012. okt. 29. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszi!Én egy hete írtam,akkor kaptam válasz e-mailt,hogy hamarosan felkeresnek,azóta várok:)
2012. okt. 29. 11:34
 3/6 anonim ***** válasza:
Többet érsz az ügyfélszolgálattal. Telefonon sokkal gyorsabban tudsz intézni bármit. Eleve kapcsolnak is olyanhoz, aki az ügyeddel tud érdemben foglalkozni.
2012. okt. 29. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim válasza:
Előző! Nem igaz,mert anyám 20 percet hívta és addig hallgatta azt a hülye zenét utána kikapcsolták.Ennyit a Telenor ügyfélszolgálatról.
2012. dec. 28. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
Ja amúgy ha valamit kell egyszerübb így,ha hívod ezt a számot: +36 20 2000 000 vagy 06 20 2000 000
2012. dec. 28. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Elvileg hivatalosan 30 napon belül.
2014. máj. 7. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!