Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » VIP-Phone online áruházról...

VIP-Phone online áruházról érdemes rendelni? Tapasztalat?

Figyelt kérdés

És mi a különbség ezek között ? (árán kívül)


[link]


[link]


[link]



2012. okt. 20. 22:23
 1/7 bp1985 ***** válasza:
Ott van mindegyiknél, hogy melyik mi. Az egyikhez van gyártói garancia, tehát legális teljes mértékben. A másik pedig bolti garis, ami azt jelenti, hogy a samsunghoz nem viheted, mert nem legális úton került be az országba, illetve nem legálisan lett függetlenítve. A harmadikból pedig kiszedték a tartozékokat.
2012. okt. 20. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 bp1985 ***** válasza:
Illetve még annyi, hogy gsm boltból soha nem vennék semmit. Inkább kiadok plusz 10 ezret, de legalább biztosan azt kapom, amit akarok.
2012. okt. 20. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 bp1985 ***** válasza:

[link]


Tessék, ez biztos hogy legális minden tekintetben, és nem is bontott.

2012. okt. 20. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat !!
2012. okt. 21. 09:51
 5/7 anonim válasza:

Ami gyártói garival van, azt bárhonnét rendelheted. Teheted ezt pl a Samsung márkaboltban is, ahol kifizettetnek veled 15-20ezerrel többet is akár szemrebbenés nélkül...


A bolti garisak csak akkor parásak, ha nincs benne magyar nyelv, vagy nem minden tartozékkal akarják adni.


Jó teszt pl hogy rákérdezel, adnak e áfás (bruttó 27%-os!) számlát, akkor is ha nem cégre veszed, mert így az adócsaló (és valszeg nem érvényesíthető garit adó) cégeket egyből kiszűröd.


Minden áfásan eladott teló LEGÁLIS, a Samsung gyártotta, az meg az EU-ban már üzleti verseny ill üzletpolitika, hogy ki mennyiért adja.


Sajnos a Samsung Magyarország nem kicsit túlárrazza a telóit, mert kis piac vagyunk. Németországban, vagy Angliában ezt nem merik megcsinálni, így a telefon nagykerek (ahonnan a készülékeket a GSM boltok veszik), onnan IS be tudják szerezni a telókat, így tudnak olcsóbbak lenni, mint a magyar vezetés által megálmodott extra sarcos árak.


Amíg veszel egy Samsung garos telcsit, és viszed az Aradi utcába, az ott ügyintéző alkalmazott, jó multi szokáshoz híven pont letojja hogy méltányos e veled, ha pl megkarcoltad a kijelződ, és még a telód is bedöglött.. Simán ráfogják, vagy épp fordítva: javítás alatt lesz karcos a telód, mert dobálják...


Egy GSM bolt viszont odafigyel a vásárlói elégedettségre, meg aztán fordulhatsz bármikor a fogyasztóvédelemhez, nem nehéz kitalálni, hogy a sztárügyvédekkel megtámogatott nemzetközi óriást, vagy egy kis üzletet lehet könnyebben jobb belátásra bírni...


Összegezve, a következőkre figyelj:

- A bolt megítélése (árukereső megbízhatóság, vagy más fórumok pozitív értékelése)

- ÁFÁS ÁR!!!! (kiváló mérce, elég rákérdezni telóba..

- MINDEN tartozékot kapod?

- MAGYAR NYELVŰ a teló? (tudnillik ezzel sokszor átverik az embert a kétes gsm-esek, merthát a Motorola kivételével minden telóban mindenféle EU-s nyelv, így magyar is....)


Az ár nem minden... De a parasztvakítást is érdemes kerülni.



Amúgy remek a teló! :)

2012. nov. 8. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
8 hónapja vettem egy Samsung Galaxy S4, nem figyeltem küldtek-e számlát a kiszállításnál, mindenesetre a telefonomnak most (alaplapcsere) komolyabb garanciális meghibásodása lett, bementem a céghez, majd a szervizükbe, mindkét helyről elhajtottak, hogy a telefont nem is náluk vásároltam, illetve részükről feltehetően biztosra menve kérték mutassam meg a számlám. Most már beugrik, hogy a kiszállításkor nem is adtak számlát, csak kiszállították a telefont, aláírtam az átvételt, és nekem összességében egyetlen iratom sincs, iratot a vásárlásról nem adtak. Kértem, a rendelésemet visszaigazoló email adatai alapján nyomtassák ki nekem utólag a garanciális javításhoz szükséges számlát, mire azt válaszolták az üzletben már nincs a vásárlásomról adat, de szívesen megkérdezik a könyvelőt, majd értesítenek. Jött az értesítés, a könyvelésbe nem szerepelek, vagyis ebből következtetve azt mondták még, hogy nem náluk vásároltam a telefont, megtagadták a garanciális javítást. 120eFt -os telefonra 8 hónap múltával a csaló telefonos cég miatt várhatóan saját zsebből 30-50eFt lesz a javítás. Senkinek sem ajánlom őket, de amennyibe mégis náluk vásárolsz, nagyon figyelj rá adnak-e a garanciához nélkülözhetetlen valódi számlát és a garanciális kérdéseket is előre egyeztesd...
2014. okt. 17. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Köszi, hogy megosztottad !

Érdekes, hogy van egy "Megbízható Bolt" jelük. Mindenképp írj ott az oldalukon tapasztalatodról és nyomj nekik egy elégedetlenség jelzőt.

2014. okt. 22. 16:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!