Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobilne-nál vettem egy...

T-mobilne-nál vettem egy Alcael OT 995-öt, serceg a fülhallgató, de ők nem hallják?

Figyelt kérdés
Tegnap vettem a telót. Minden rendben van vele, azt leszámítva, hogy alapállásban (amikor a zenelejátszó működik, de pause-on van) ill. csendesebb számoknál lehet hallani ezt a halk recsegést (olyan, mintha bakelitlemezt hallgatnék), de csak ha nincs zaj körülöttem. Ma beszaladtam megmutatni a t-mobile-ba a fiúknak, de ők természetesen ebből semmit nem hallottak, hiszen csak akkor észlelhető a dolog, ha a külső térben nincs zaj. Ezért is nem vettem észre tegnap napközben, illetve ha vonaton/utcán stb vagyok, nem is hallom ezt. Leírtam a problémát a prohardveres OT 995 fórumban, ahol azt mondták, hogy ez nem típushiba, vigyem vissza. Mi legyen? Erősködjek a T-nél?

2012. szept. 19. 19:13
 1/7 Alex67 ***** válasza:

Mielőtt visszavinnéd, próbáld ki egy másik zenelejátszó programmal is a telefont, hogy akkor is fent áll-e ez a jelenség.


A PH-n az egyik user is hasonlóra hivatkozott, ráadásul neki állítólag lötyögött is a csatlakozó.

Neki az oldotta meg a problémát, hogy nem volt rendesen bedugva az aljzatba a fülese, és csak meg kellett igazítania.

Itt megtudod nézni a képeket is:

[link]


Sajna ennél a telefonnál a szokásosnál erősebben kell a fülest csatlakoztatni. Az a lényeg, hogy a fém csatiból semmi se látszódjon ki.

2012. szept. 19. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
ezt néztem én is reggel:) Nagyon erősen belenyomtam, semmi nem lóg ki, tökéletesen illeszkedik. 3 zenelejátszót is próbáltam (ebből egy a gyári), és akkor így is maradt a tényállás. Fülesből is többet próbáltam.
2012. szept. 19. 19:42
 3/7 anonim ***** válasza:

Csak szívóznak a ... veled.


Nekem is volt egy teló amivel nem lehetett telefonálni, meg egyéb gondjai voltak. Azt szó nélkül cserélték.

Szóval nyugodtan menj vissza reklamálni, hogy van amikor zúg a fülhallgató.

Ha nem cserélik ki 3 MUNKANAPON belül a vásárlástól számítva akkor jogszabályt sértenek.

Minden esetre ha vissza mész és nem cserélik mindenképp kérd el vagy keresd meg a vásárlók könyvét. Azt jól látható helyen kell tartaniuk. Írd bele, hogy mi a problémád és, hogy nem csináltak semmit sem. Valakinek le kell pecsételni és alá kell írni. Lehetőleg az üzletvezetőnek.


Másik megoldás, hogy másik T-be viszed vissza és ott reklamálod, hogy cseréljék ki.

2012. szept. 19. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
En HTC One V-vel jartam ugy, hogy az aljan a sarkoknal volt ket halvany sarga folt, ha feher volt a hatter. Vissza is vittem masnap kicsereltetni. Persze a ket elado megprobalt meggyozni hogy en nem latok rendesen... Ezek utan elmagyaraztam nekik, hogy 1 percuk van ra hogy kicsereljek itt es most, vagy megyek panaszt tenni a birosagon. Hoztak is rogton egy masikat. Kozben persze puffogtak magukban, de ez engem nem tud meghatni.
2012. szept. 19. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Nagyon jófejek voltak:) Visszavittem a Blahára, ahol vettem, ugyanaz a srác volt, aki tegnap. Mondta, hogy telefonon érdeklődik, hogy cserélheti-e vagy csak szervizeltetik (itt már lélekben felkészültem, hogy utóbbi lesz a helyzet), aztán mondta, hogy cserélik, csak nekik nincs raktáron, így átküldtek a Westendbe. Ott is nagyon kedvesek voltak, az ügyintéző srác gyári fülessel cseekolta a "betegséget", és hozott egy másikat. Azt is megnéztük, azzal akkor nem volt probléma, úgyhogy örültem, mint majom a farkának, mivel megkaptam az újat. Viszont egy óra múlva kémia előadáson ülve elkezdtem zenét hallgatni, és. Újra hallottam a zúgást, talán még erősebben, mint a másiknál:( Mivel mindkettő zsír új volt, ráadásul két különböző raktárról, nem hiszem, hogy a készülékek hibája, szerintem típushiba. habár nem láttam, hogy erre panaszkodott volna bárki is. De ha megint visszaviszem, már tuti nem fogják ezért cserélni, max. szervizeltetik. Úgyhogy egyelőre hagyom, majd talán egyszer beadom nekik szervizbe, kíváncsi vagyok, hogy tényleg valami hiba okozza-e. Amúgy köszi a válaszokat:)
2012. szept. 20. 16:32
 6/7 anonim ***** válasza:

Látom még itt is át akartak b@szni. Ezek tényleg ennyire szánalmasak?


3 MUNKANAPON belül nincs szervíz csak csere van. Ez nem is kérdés.


"Mondta, hogy telefonon érdeklődik, hogy cserélheti-e vagy csak szervizeltetik"

2012. szept. 20. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
úgyis reklamáltam volna:)
2012. szept. 21. 20:35

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!