T-mobilne-nál vettem egy Alcael OT 995-öt, serceg a fülhallgató, de ők nem hallják?
Mielőtt visszavinnéd, próbáld ki egy másik zenelejátszó programmal is a telefont, hogy akkor is fent áll-e ez a jelenség.
A PH-n az egyik user is hasonlóra hivatkozott, ráadásul neki állítólag lötyögött is a csatlakozó.
Neki az oldotta meg a problémát, hogy nem volt rendesen bedugva az aljzatba a fülese, és csak meg kellett igazítania.
Itt megtudod nézni a képeket is:
Sajna ennél a telefonnál a szokásosnál erősebben kell a fülest csatlakoztatni. Az a lényeg, hogy a fém csatiból semmi se látszódjon ki.
Csak szívóznak a ... veled.
Nekem is volt egy teló amivel nem lehetett telefonálni, meg egyéb gondjai voltak. Azt szó nélkül cserélték.
Szóval nyugodtan menj vissza reklamálni, hogy van amikor zúg a fülhallgató.
Ha nem cserélik ki 3 MUNKANAPON belül a vásárlástól számítva akkor jogszabályt sértenek.
Minden esetre ha vissza mész és nem cserélik mindenképp kérd el vagy keresd meg a vásárlók könyvét. Azt jól látható helyen kell tartaniuk. Írd bele, hogy mi a problémád és, hogy nem csináltak semmit sem. Valakinek le kell pecsételni és alá kell írni. Lehetőleg az üzletvezetőnek.
Másik megoldás, hogy másik T-be viszed vissza és ott reklamálod, hogy cseréljék ki.
Látom még itt is át akartak b@szni. Ezek tényleg ennyire szánalmasak?
3 MUNKANAPON belül nincs szervíz csak csere van. Ez nem is kérdés.
"Mondta, hogy telefonon érdeklődik, hogy cserélheti-e vagy csak szervizeltetik"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!