Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ez a gyártók taktikája?

Ez a gyártók taktikája?

Figyelt kérdés

Sony telefonokról beszélek.

Pl Mini pro-nál a kis képernyő miatt kell kompromisszumot kötni, vagy veszek drágábbat, DE a sony xperia U-ból "véletlenül" kimaradt a MicroDS bővíthetőség. Ha nagy képernyőt akarok, és MicroSD bővíthetőséget vegyem az xperia Sola-t. De ha vízálló illetve ütésállót akarok akkor vegyem a GO-t aminek kicsit kisebb a kijelzője.


Ha nem tetszenek ezek akkor meg adjak ki egy vagyont egy felső kategóriás telefonért...


Ezt direkt csinálják, hogy ha normál telefont akar az ember ne az 50 ezreset, hanem a 100 ezreset vegye?



2012. szept. 10. 12:02
 1/2 anonim ***** válasza:

Igen, direkt csinálják. Ebből van ugyanis profitjuk. Ami jó az egészben, hogy akinek nincs szüksége mindenféle plusz szolgáltatásokra (nagyobb kijelző, gyorsabb proci, vízálló telefon) az tud veni olcsóbban.

A pluszt meg kell fizetni. Autóknál is ez van, az alap és a full extra között jó pár millió forint is lehet (még az alsó kategóriás autók között is)

2012. szept. 10. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Persze, hogy direkt csinálják. Ez a marketing. És nem csak ők, ez szinte mindenkire igaz.
2012. szept. 10. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!