Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobiltelefon (Okostelefon)...

Mobiltelefon (Okostelefon) biztosítás totálkár esetén? (lent)

Figyelt kérdés
Ha nekem van egy biztosított készülékem (t-mobile) ami történetesen olyan szinten összetört hogy nem javítható viszont ez a modell már nem kapható és még az árkategória sem az mint a vásárlás időpontjában, akkor mire számíthatok? Mi fog történni? Ha cserélik, milyen kategóriában?

2012. aug. 16. 17:35
 1/6 anonim ***** válasza:
jó kérdés, lehet, hogy a szerződésben leírták az erre vonatkozó dolgokat is, ha nem, akkor ügyfélszolgálaton vagy személyesen elmondják, esetleg lehet az, hogy például egy drágábbat odaadnak olcsóbbért.
2012. aug. 16. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

akkor vettem biztosítással meg mindenneal 110000Ft-ért.

most meg bárhogy érdeklődöm nincs ilyen. Xperia arc-ról van szó. arc S van de az is 80 körül... lehetséges hogy adnak 112000-eset?

2012. aug. 16. 18:17
 3/6 anonim ***** válasza:

Biztosítótól kérdezd. Én telefonra nem kötöttem biztosítást, de pl laptopom ellopása esetén a biztosító azt számolta ki, hogy a laptopom kapacitása mai mértékkel nézve mennyit érne újonnan, és annyi pénzt fizetett érte.

Vagyis a laptop újonnan 140 ezer volt, a technikai adatai alapján két évvel később 100ezret ért volna újonnan, így kaptam 100ezret érte.


De ez rendes biztosító volt, telefonnál nem tudom, hogy működik, lehet, hogy azt is meg lehet oldani, hogy kinézel mondjuk egy 130 ezres telefont, a te telód érne kb 90-et és a 40-et ráfizeted a 130 ezres telefonra, így azt kapod meg, olcsóbban.


Ilyesmit tudok elképzelni.

2012. aug. 16. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
ilyet lehet hogy ráfizetni? nem rendes biztosító hanem a szolgáltatónál van ilyen készülék biztosítás
2012. aug. 16. 20:50
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem tudom, én pl gsm boltban vettem, és a papírja szerint pl ilyet lehet, ha garanciásan tönkremegy, és nem tudják kijavítani, vagy kicserélni ugyanarra, akkor kaphatok helyette egy ugyanolyan értékű másikat, vagy ráfizetéssel egy jobbat.


Kérdezd meg a szolgáltatódat, lehet e ilyet csinálni. Ők tudják.

2012. aug. 16. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Szerintem ne a szolgáltatót kérdezd, hanem a biztosítót hívd fel. De előbb olvasd el a szerződést, mert lehet abban is benne van.
2012. aug. 17. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!