Blue Mobile SIM miért nem működik kifüggetlenített Nokia C5-03-as telefonnal? (Sűrgős)
A Blue Mobile szolgáltató, telefonos ügyintézője szerint:
"-Blue Mobile függő telefon elfogadja a T-Mobil SIM-et,
-T-mobile Függő NEM fogadja el a Blue Mobile SIM-et.
Hálózat független telefon elfogadja a Blue Mobile SIM-et."
Azt nem említik hogy ha független a készülék akkor van olyan eset hogy nem fog működni. (mert akkor már nem vittük volna el a készüléket kifüggetleníteni, mitöbb nem is vettünk volna Blue Mobile SIM-kártyát, ameddig nem tudjuk 100%-ra, hogy működik-e. Mégis miből gondoltuk volna, hogy ebben a készülékben ez nem működik, mikor más független Nokiákban viszont használható a SIM?
És akkor itt egy kis gyakorlat:
ELVILEG független telefonba el kéne fogadnia, mégis a később említett telefonban nem használható. Miért? Régebbi típusú NOKIA készülékekbe pedig a SIM működik (pl Nokia 3410) független készülékekbe.
És így akkor a gyakorlatban már van egy tapasztalat Kifüggetlenített telefonra, ami korábban T-Mobile függő volt, még nem tudtuk beüzemelni a Blue Mobile SIM Kártyát.
Direkt ez a SIM kártya miatt lett a telefon függetlenítve, eddig minden NEM Blue Mobile szolgáltató SIM kártyájával van hálózati jel, Csak a Blue Mobile SIM kártyájával nincs. (Nokia C5-03) A készülék IMEI szám szerint nincs tiltva hálózatról.
Kézi hálózat keresés csak a 3 szolgáltatót látja:
-T-Mobile H
-vodafon HU
-Telenor HU
Egyikhez sem tud kapcsolódni Blue Mobile SIM kártyával.
Egyébként T-mobilos függő volt a készülék.
MI a GOND???
Hogy lehet ezt mégis a SIM kártyát a független Nokia C5-03 telefonba használni.
Mert független szóval kéne működnie.
Hogy mekkora Gci ez a Blue Mobile szolgáltató...
Ugyanígy jártam a Samsung s5230 telefonommal.
Eddig arra jutottam, hogy egyes telefonok érzékenyebbek a sim kártya kódolásra.
A blie mobile gagyi sim kódolása miatt nem lép be a vonalra.
A sim kártya a hibás, de ezt a blue mobile nem ismeri el.
A haverom gyári független s5230-asával is ezt tette.
VISSZA A RÉGI SZOLGÁLTATÓHOZ!!!
Lesz még probléma a BM-el, "olcsó húsnak híg a leve".
A t-mobilnal fuggetlenitett keszulekek(egyik sem) nem mukodnek a Blue mobillal, minden mas igen.
Erdekes helyzet, valoszinu ez a T-mobil "bosszuja" ha at akarsz menni a Blue mobilhoz...
Siman be lehetne oket perelni ezert...
Kedves "# 2"-ke.
Perelni csak akkor tudsz, ha azt mondják, (amit ha papíron is tudod ezt igazolni HOGY EZT MONDTÁK), hogy ha kifüggetlenítik a készüléket (T-Mobile-nál mert úgy a hivatalos) és nem működik akkor sem.
Az már egy trükközés a Blue Moblie részéről, hogy egy másik kártyát adnak esetleg amivel már fog működni. és egyébként is működött volna ha nem vinnénk a készüléket kikódolni újra, mert az Utcai mezei GSM bolt az már kikódolta.
Mikor személyesen bent voltam náluk 1x BP-en egyetlen helyen van LIDL központjában a "recepciónál". Ügyfél fogadás, semmi ügyfélpult vagy erre kialakított rész. De még egy tárgyalóba se kísértek be. (Értitek.. "presztizs") sz@rnak a fejünkre.
Ott mindenki előtt kik voltak egy várakozóba, kellett le ülnünk és a problémát elővezetni megtárgyalni. Próbálta elmagyarázni, hogy miért nem jó most. (De nem lehet mindenkit megetni a hülyeségeikkel, (lásd a téma kezdő leírást, amiért is mentünk be a LIDL-be.) Sehol máshol nem foglalkoznak személyesen csak itt. Hiába mész be valamelyik LIDL áruházba. Elküldenek onnan ide.)
Telefonos ügyfélszolgálatuk sem 100-as. minden híváskor attól függ ki veszi fel megkérdezek valamit de mindig mást kapok választ. Jószerint mivel egyébként a T-mobile e,berei ülnek ott, ők meg miért értenének a Blue Mobile marhaságaihoz.)
Szóval a a recepción kerestük az illetékest és azt mondták hogy fél óra múlva lessz...
azért erz eléggé felháborító hogy nem elég hogy szívatják az embereket és mindenfélével trükköznek hogy pénzt csaljanak ki, még meg is várakoztattják.
Úgyhogy türelmetlenül de ismét kértük, hogy szóljanak neki mert nem várunk mikor miattuk kell idáig beutazni, szabadságot intézni és utazási költséggel is jár.
Na meg a munkaidőn kívüli időt ami elmegy erre azt ki fizeti meg, ha nem szabadság miatt alakul úgy, hogy oda kell menni. Azért probléma mert nincs nornális ügyfélszolgálat, normális háttértudás, és normális minden esetre felkészült probléma kezelés. Nincs szervizük... (vidd a T-mobile-hoz...)
Azt csinálják csak mint amit az orvosok is csinálnak, hogy elküldenek 100 helyre csak nehogy neki kelljen intézkednie foglalkoznia a problémákkal és felelősséget vállalnia.
Megkérdeztem mi van, ha a T-Mobile által függetlenítéssel sem fog a szolgáltatás ezzel a kártyával működni. Azt válaszolta, hogy akkor azt majd megoldjuk.
Nem az lett volna a megoldás hogy eleve ad egy olyan kártyát amivel működne, hanem majd szívasd meg az ügyfelet. Terheld le anyagilag, a másik szolgáltatónál feleslegesen.
Majd ki tudja még mivel próbálkoznak ezután.
Tehát fizettek lutrira 10000 Ft-ot a T-Moblie-nak és lehet akkor a Blue Mobile ad majd olyan SIM-et helyette amit már el fog fogadni a Telefon.
Vagyis igazából csak pénzkidobás volna az a 10000 Ft a T-mobile-hoz. Mert a SIM akkor sem biztos, hogy fog működni.
és azt meg hogy nem működik a T-Mobil a függetlenítési árat nem fogja visszafizetni mert azt mondja majd hogy a SIM kártya nem jó.
A T-Mobile szervize nem tud olyan információt, hogy ez SoftWare- hiba lenne (legalábbis akinél voltam az nem tudta, hogy ez az vagy sem.)
Valahol olvastam itt a gyak-on, hogy ez a Blue Mobile SIM már nem az első verzió és tehát a Blue Mobile változtatott valamit, hogy "jól megegyszerűsítse" a dolgunkat, Mert a korábbiakkal nem volt ez a gond és ez az új változat az ami a Hú de "kib@szottúl okos" telefonoknál vagy egy részénél ha nem mindegyiknél, de nem működik.
Nem nekem van ez a sz@r készülékem, mert Nokiám sosem volt és nem is lesz. De ki használta volna a Blue mobillal, annak jó lett volna. mert ő beszél róla. és töltögette volna. Mert a másik telefon szolgáglató SIM-et használja emiatt most is, vagyis semmi spórolás nem lett ebből, de a Blue mobile sem kap semmit, mert nincs töltögetve csak arra használva, ha valaki netán keres akkor el tudjon érni. Mégpedig a következő írásomban ismertetettek miatt nem kerül feltöltésre a kártya. (De kis kedvcsinálónak, annyit, hogy lenyúlják a rajta lévő pénzt. Ami egyébként a kártyáról lebeszélhető lenne, mert az 1500-ba 600 Ft-ot le lehetne elvileg beszélni.)
Nekem van egy olyan gyanúm, hogy nem SIM-kártya kérdése az, hogy megy-e a kifüggetlenített T-mobile készülék a Bluemobile hálózaton vagy sem. Ugyanis technikailag ha egy készülékben ki van kapcsolva a hálózati zár akkor az ki van kapcsolva, és a szolgáltatónak távolról ehhez már semmi köze nem lehet. (Nem a hálózat nem engedi fel a telefont, hanem a telefon nem hajlandó hálózatra menni.. nem mindegy)
Mivel mindkét hálózatot a T tartja fenn, szerintem egyszerűen a T-mobile csomagokban vásárolt telefonokat IMEI szám alapján blokkolják direkt a Blue-s hálózatról. Ezért kell hozzájuk vinni "függetleníteni".. ergó csak lehúzzák a saját tiltólistáról a telefont 10e-ért. Nevetséges. Mindig is gusztustalan volt a T, most is az. A Lidl-nek ehhez már semmi köze, ők csak készüléket meg feltöltőkártyát árulnak, és abban nincs is hiba.
Nekem is van független, régen T-s telefonom és mindegyik szolgáltatónál működik, csak a blue-ra nem engedi fel a központ.
Milyen érdekes, hogy a Vodafone a Tesco mobile-al ezt nem merte megcsinálni..
Ha valakinek sikerült kiverekedni az ügyfélszolgálatból, hogy a telefonját felengedjék kérem írja meg hogyan érte el, nekem is itt porosodik egy telefon pont emiatt.
Üdv
"egyszerűen a T-mobile csomagokban vásárolt telefonokat IMEI szám alapján blokkolják direkt a Blue-s hálózatról"
Szerintem meg ez hülyeség, mivel három 2008 előtti T-s telómban működik a blue SIM. A negyedikben 2008 utáni telómban nem működik, T-ről függetlenített minden mással megy.
Valamit elrontottak a blue simnél.
Az IMEI dolognak ma utánajárok, cserélem egy próba erejéig.
Figyelem !!!! A Bluemobile nem müködik minden t-mobile függő készülékbe de nem megy minden független telóba sem , elvileg ezen egy különfajta hálozati zár van ami nem teljesen biztos hogy müködik .
Független készülék a sim kártya nem áll a hálozatra és ez hasonló t-mobile telefonoknál szóval zsákba macska !
Kivétel tescomobile , postafon , redbullmobile ezeknél nem áll fel ez a probléma !!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!