Telenor előfizetők, Ti már megkaptátok az előző havi számlát?
Figyelt kérdés
Én még mindig nem kaptam meg a számlát, remélem nem a postán keveredett el, hanem csak újra csúszik a számlazárás, mint az előző hónapban...
Köszönöm a válaszokat!
2012. júl. 29. 13:38
1/6 anonim válasza:
Megkaptam, de betudod fizetni nélküle, érdeklődhetsz is,én mindig úgy fizetem, hogy a számom diktálom be.
2/6 A kérdező kommentje:
Hű, az baj... Arra véletlenül nem emlékszel, mi volt a befizetési határidő?
Sajnos egyszer már eltüntette a posta a számlámat és hiába magyaráztam el a Telenornál, hogy önhibámon kívül nem fizettem be, egy jó kis késedelmi kamatot pakoltak rá...
2012. júl. 29. 14:00
3/6 anonim válasza:
Évekig 24-én volt a bef. határidőm. Most már másodszor jön ki a következő hónap 8-ára. Természetesen a számla elkészítése is 20-a utánra van dátumozva. Valamiért elcsúsztak .A számlazárás, az nem változott.
4/6 anonim válasza:
mindenkinek más a határidő, te lehet 8-án kötöttél szerződést én 24-én....
de ha bemész eltudod intézni
5/6 anonim válasza:
ma 15:13
Nem a szerződés idejéről van szó. Elcsúszott a számlázásuk ideje, így a befizetés dátuma is későbbi lett.
6/6 anonim válasza:
jajj bocsánat értem már, nem figyeltem még a csekket de én úgy szoktam befizetni, hogy kapok sms-t hogy 8 munkanapon belül kikapcsolják és akkor fizetem be és azonnal megkapják tehát nem kell várni amíg a postai úton odaér...nekem bevált így utolsó napon is befizethetem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!