Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tegyek? T-mobile! Ez...

Mit tegyek? T-mobile! Ez felháborító!

Figyelt kérdés
T-mobile-nál vagyok előfizetéses, utolsó nap sikerült befizetnem egy elmaradott számlámat, viszont a kedves hölgy elfelejtett szólni hogy ha a következő havi számlámat nem fizetem szintén be még ma a másikkal együtt kikapcsolják a telefonomat.Ez volt reggel, és délután kikapcsolták a telefonomat, kb fél óra múlva bent voltam ugyanott hogy mi történt, ugyanaz a csaj volt ott...és valamit magyarázott hogy már letelt az az idő, és ez így megy...és kérdeztem hogy miért nem szólt akkor hogy fizessem be azt is különben kikapcsolják, erre annyit mondott hogy " hát bocsi"...és akkor kifizettem azt is, ugy kapcsolta vissza...neki erről nem kötelessége lenne szólni?????2500 ft ot be kell fizetnem majd, azt mondta. a következő számlával küldik..ma megjött...és nem 2500 at számláztak hanem 3800 ft ot!!!!!!!!!!!ilyenkor mit csináljak???én nem vagyok hajlandó az ő baromsága miatt fizetni..sosem kapcsolták még ki a telefonomat 1 hónap elmaradás miatt...sajnos nem volt pénzem, utolsó napra tudtam összekaparni...(munkahelyem megszünt stb...)Kihez forduljak mit tegyek hogy ne kelljen kifizetnem??Látszott a csajon hogy egy alattomos sunyi kis k*rva..biztos hogy direkt nem szólt...annyit mondott ha megjön a csekk menjek be és akkor kérjek részletfizetést a 2500 ft ra ami 3800...teljesen ki vagyok bukva...valaki ha megtudná mondani mit tegyek nagyon megköszönném!
2012. júl. 11. 19:51
 1/6 A kérdező kommentje:
Kissé rosszul írtam, tehát ez volt kb 1 hónapja, és ma küldték a csekket ki...
2012. júl. 11. 19:52
 2/6 anonim ***** válasza:

A pult mögött a lány nem dönt semmiről. A telefonodat egy program kapcsolja ki ha az előfizetésedhez tartozó értékek elérik a kritériumot. Ugyanez a program nyomtatja ki a számládat és postázza ki neked.

A csajnak annyi a feladata hogy eléd tolja a szerződést és te kitölthesd egy ember ("droid") jelenlétében, és hogy ajánlani tudja a szolgáltatásokat, mert az az átlag emberben nagyobb szimpátiát ébreszt a szolgáltatóval szemben.


Ha rutinos az aki a pult mögött üldögél akkor már voltak ilyen kalandjai és ismeri a megoldásokat, a kiskapukat. Ha zöldfülű akkor még meg kell tanulnia őket, hogy segíteni tudjon. Direkt viszont nem akar veled kicsellózni és nem is nagyon tud.

2012. júl. 11. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Az egy amit tehetsz ilyenkor, hogy megpróbálod valahogy az ügyfélszolgálaton elpanaszolni a problémádat. Az ügyfélszolgálat előnye, hogy ők konkrétan ráláthatnak a te adataidra és tudnak segíteni. Többet mint a front office.


Sok szerencsét hozzá.

2012. júl. 11. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen mind kettőtöknek a választ!:)
2012. júl. 11. 20:35
 5/6 anonim ***** válasza:
Szívesen a magam és a saját nevemben is :D
2012. júl. 11. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
:D:D
2012. júl. 13. 13:23

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!