Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Van értelme reklamálni a...

Van értelme reklamálni a T-mobile-nál?

Figyelt kérdés
Nokia E7 készülékem úgy kaptam vissza a T-mobiltól,egy javítás után, hogy meg van karcolva, és rosszúl van össze rakva.Belátni a billentyűzete alá!Szóval megsérült,barbár módon bántak vele és egyszerűen nem olyan mint volt!Pedig tuti a sajátom kaptam vissza!Van értelme visszamennem reklamálni?
2012. máj. 24. 15:30
 1/4 anonim ***** válasza:
Persze.
2012. máj. 24. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 YourDestiny ***** válasza:
Van. Sajnos általában így szokás, ha szervizelnek valamit. Nekem egy Nokiát szervizeltek még régebben, azt is összekarcolták, ráadásul úgy rakták össze, hogy az érintőpanel és a kijelző között volt portól, szeméttől kezdve minden. Az tuti, hogy egy szép szavam nem volt, amikor ismét beállítottam a boltba, mivel velük szépen nem nagyon lehet.
2012. máj. 24. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Megpróbálhatod, de valószínűleg elsőre azt fogják mondani, hogy miért nem akkor szóltál, amikor átvetted..Ne hagyd magad!
2012. máj. 24. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!
2012. máj. 30. 08:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!