Létezik az hogy használt telefont adtak el nekem újként boltban?
Vettem egy galaxy note-ot a partnerogsm-nél, 2 év samsung garanciával 27%os áfával (tehát újat.. elvileg). Viszont sajnos már itthon(közben dobozban volt) észrevettem, hogy a bal felső sarkán leejtésnyom van. horzsolás és karc. Meg azt is észrevettem hogy két átvágott lezárómatricán van rajta egy érintetlen(ezt kicsit megkapirgáltam hogy lássam mi van alatta és tényleg... :O) Lefotóztam: [link]
Ti mit csinálnátok? Vigyem vissza holnap? Szóljak hogy van egy kis hibája a készüléknek és adjanak újat? Azt meg már sokkal alaposabban megnézem majd? (3nap cseregarancia) Lehet hogy a gyárban esett le vagy valaki visszavitte és újként adják el?
visszavittem és nem cserélték egyből(azt mondták h szerdáig meglesz az új HA cserélik) ráadásul azzal magyarázták a 3 matricát hogy a nagykerben ki szokták bontani oO ez tuti nem normális és ehy hibás, karcos 2x már visszavittet adtak sztem...
Kedd reggel bemegyek remélem akkor még nem lesz meg és azonnal újat kérek. Már így is nagyon szabálytalanok voltak mert egyből cserélniük kellett volna ( [link] ) kérni fogom a panaszkönyvet(vásárlók könyve), ami persze nincs látható helyre kitéve, ezt is mondom majd nekik. Inkább visszakérem a pénzt meg a fogyasztóvédelemmel is fenyegetőzni fogok... ezek után. aztán ha visszaadták a pénz azért még írni fogok a panaszkönyvbe is. nehogy már mással is megcsinálhassák ezt -.- szerintetek? Elkísérne valaki?:D
"Már így is nagyon szabálytalanok voltak mert egyből cserélniük kellett volna"
Vicces.
A leírásodban egy szó sem esik a rendeltetésszerű használatot akadályozó tényezőről.
Ok nélkül nincs csere.
GKM rendelet 4. § (1) bekezdés, vagyis nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.
De nálad szó sincs ilyenről.
1959. évi IV. 306. §338 (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Ha mákod van, kicserélik, ha nem, akkor ugráltathatod a fogyasztóvédőket, de ők is ebből az anyagból dolgoznak. A hatáskörük szabálytalanság megállapíthatósága nélkül nulla.
További szép napot.
Nincs rá ok hogy újat adjanak.
Nem írom le még egyszer hosszadalmasan, csak összefoglalva.
3 napon belül csere üzemszerű használatot akadályozó hiba esetén, 3 napon túl ez sincs.
Minden más esetben szervíz.
Tehát helyesen járt el.
Tudsz telefonálni.
Letelt a 3 nap (?).
A többi le lett írva.
Valamint pénztártól való távozás után reklamáció nincs.
Ha kicseréli, annak csak örülhetsz.
Ha szervízbe küldi akkor se szólhatsz egy szót sem.
Az megint más dolog hogy nem tudod/akarod megérteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!