Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Létezik az hogy használt...

Létezik az hogy használt telefont adtak el nekem újként boltban?

Figyelt kérdés

Vettem egy galaxy note-ot a partnerogsm-nél, 2 év samsung garanciával 27%os áfával (tehát újat.. elvileg). Viszont sajnos már itthon(közben dobozban volt) észrevettem, hogy a bal felső sarkán leejtésnyom van. horzsolás és karc. Meg azt is észrevettem hogy két átvágott lezárómatricán van rajta egy érintetlen(ezt kicsit megkapirgáltam hogy lássam mi van alatta és tényleg... :O) Lefotóztam: [link]


Ti mit csinálnátok? Vigyem vissza holnap? Szóljak hogy van egy kis hibája a készüléknek és adjanak újat? Azt meg már sokkal alaposabban megnézem majd? (3nap cseregarancia) Lehet hogy a gyárban esett le vagy valaki visszavitte és újként adják el?



2012. ápr. 3. 22:27
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:
Vagy szállítási hiba is lehetett ez a kopás/karc..
2012. ápr. 4. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 A kérdező kommentje:
Akkor ezzel cserélik ugye? 3 napon belül vagyok, tegnap vettem. Holnap megpróbálom
2012. ápr. 4. 15:14
 13/32 A kérdező kommentje:
ha a kopást mondjuk nem említeném mert mondjuk nem hinnének nekem ... akkor arra adnának új készüléket hogy pl a tollat amit hozzá adtak, le kell nyomni és nem elég érinteni? másnak elvileg elég az érintés :o
2012. ápr. 4. 16:34
 14/32 A kérdező kommentje:

visszavittem és nem cserélték egyből(azt mondták h szerdáig meglesz az új HA cserélik) ráadásul azzal magyarázták a 3 matricát hogy a nagykerben ki szokták bontani oO ez tuti nem normális és ehy hibás, karcos 2x már visszavittet adtak sztem...

Kedd reggel bemegyek remélem akkor még nem lesz meg és azonnal újat kérek. Már így is nagyon szabálytalanok voltak mert egyből cserélniük kellett volna ( [link] ) kérni fogom a panaszkönyvet(vásárlók könyve), ami persze nincs látható helyre kitéve, ezt is mondom majd nekik. Inkább visszakérem a pénzt meg a fogyasztóvédelemmel is fenyegetőzni fogok... ezek után. aztán ha visszaadták a pénz azért még írni fogok a panaszkönyvbe is. nehogy már mással is megcsinálhassák ezt -.- szerintetek? Elkísérne valaki?:D

2012. ápr. 8. 13:43
 15/32 anonim ***** válasza:

"Már így is nagyon szabálytalanok voltak mert egyből cserélniük kellett volna"


Vicces.


A leírásodban egy szó sem esik a rendeltetésszerű használatot akadályozó tényezőről.


Ok nélkül nincs csere.


GKM rendelet 4. § (1) bekezdés, vagyis nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.


De nálad szó sincs ilyenről.


1959. évi IV. 306. §338 (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult


a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;


b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.



Ha mákod van, kicserélik, ha nem, akkor ugráltathatod a fogyasztóvédőket, de ők is ebből az anyagból dolgoznak. A hatáskörük szabálytalanság megállapíthatósága nélkül nulla.


További szép napot.

2012. ápr. 9. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 A kérdező kommentje:
Sávosodó/darabosodó kijelző(jól látszott), sötét homogén sínél foltos kijelző, 3 lezáró matrica, kopás, és a)z érintőcezúra érzéketlensége(rá kellett nyomni, nem volt elég az érintés, ezt ő is igazolta hogy ha gyengém rajzolok hol fog, hol nem.) Ezek voltak a hibák. Cserélniük kellett volna egyből nem?
2012. ápr. 10. 01:51
 17/32 A kérdező kommentje:
Ezeket a kérdés kiírása után vettem észre és visszavittem, de nem cserélték azonnal. Mindent leírtam arra a szervizes lapra.. Nem akartak egyből újat adni.
2012. ápr. 10. 01:54
 18/32 anonim ***** válasza:

Nincs rá ok hogy újat adjanak.

Nem írom le még egyszer hosszadalmasan, csak összefoglalva.

3 napon belül csere üzemszerű használatot akadályozó hiba esetén, 3 napon túl ez sincs.

Minden más esetben szervíz.

Tehát helyesen járt el.

Tudsz telefonálni.

Letelt a 3 nap (?).

A többi le lett írva.

Valamint pénztártól való távozás után reklamáció nincs.

Ha kicseréli, annak csak örülhetsz.

Ha szervízbe küldi akkor se szólhatsz egy szót sem.

Az megint más dolog hogy nem tudod/akarod megérteni.

2012. ápr. 11. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 A kérdező kommentje:
3 napon belül vittem vissza. ezért lettek volna kötelesek azonnal cserélni, nem?
2012. ápr. 11. 07:38
 20/32 A kérdező kommentje:
Csütörtökön vittem vissza... nem adtak új telefont. Ma még mindig nincs hír róla pedig voltam a boltban.. le is írtam mindent szépen a panaszkönyvbe... és cseretelefont se adnak -.-
2012. ápr. 11. 20:28
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!