Visszaveszik a telefont vagy adnak helyette egy másikat?
NEM NEM!
3. szerviz után kérheted a fogyasztóvédelmi felülvizsgálatot!Le kell írni, hogy mi a gondja és hogy a szerviz nem képes megoldani a hibát.
A gari jegy a hivatalos szerviz bejegyzéseivel és akku töltővel kell küldeni.Ott próbáld meg intézni, ahol a telefont szervizeltetted.
De legelőször hívd fel az eladót, és fenyegesd meg a fogy véd-del őket!!!
Amennyiben nem akarnak intézkedni, akkor küldöd a telefont a fogy véd-nek és írj le mindent aprólékosan.Említsd meg az eladót is pontos név+cim, hogy elutasító magatartást folytatott.3-4 hét, mire kivizsgálják az ügyet és általában kötelezik az eladót a cserére.Amennyiben nem tartanak olyan típusú készüléket már, abban az esetben a vételárral megegyező árban kell biztosítani egy ÚJ készüléket!Ne fogadj el használtat, semmilyen formában sem!!!
Innentől ÚJRA INDUL A GARANCIA!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!