A T-mobile-nál vettem egy telefont fél éve és már 3. alkalommal viszem vissza. GT540. Olyat lehet csinálni, hogy visszakérem az árát és helyette kérek egy másikat? De nem ilyet.
Figyelt kérdés
2011. máj. 5. 18:20
1/6 anonim válasza:
Nem. Amíg javítható, addig javítani fogják, ha már nem, akkor kicserélik, de ugyanolyanra
2/6 Tinker Bell válasza:
Ha a készülék egy éven belül háromszor javításra szorult akkor kérheted az üzlettől, hogy vagy típus azonos vagy pedig egy árkategóriába tartozó készülékre cseréljék ki! 3 javítás után kötelező megtennie a szolgáltatónak. Ha akadékoskodnak, akkor nyugodtan emlegesd a fogyasztóvédőket, ha még ekkor sincs eredmény, irány a fogyasztóvédők.
3/6 Tinker Bell válasza:
Ja,azt gondolom mondanom sem kell, hogy típus azonosra nem nagyon éri meg cserélni, mert lehet, típushiba.
4/6 A kérdező kommentje:
a kérdésbe rosszul írtam. Nem 3. alkalommal viszem vissza hanem 2-szor, de ez a 3. hibája. Szóval amikor először vittem vissza akkor már 2 gondja volt. Szóval Fél éven belül 3 hibája volt. Most a kijelző halt meg. előtte a hangszóró és nem ismerte fel a sim kártyát.
2011. máj. 5. 18:35
5/6 Tinker Bell válasza:
Nem tudom biztosan,de a logika azt diktálná, hogy erre az esetre is vonatkoznak a fentiek.
Menj be és említsd meg a cserét.
6/6 A kérdező kommentje:
köszi
2011. máj. 5. 19:04
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!