A "T-mobil"-os teló tudja-e kezelni a "Blue"-s kártyát?
Vagy csak a függetlenek,(és a sajátjuk)?
Mivel feltöltős vagyok,gondoltam,veszek "csúcsidőre" egy Lidl-s kártyát,de csak "T"-s mobilom van...ugye mindkettő "30"-s előhívójú.
Kikódol(tat)ni nem akarom.
Van valakinek tapasztalata,infója?
Első:
És egy hogyan kapcsolódik a kérdéshez?
Bár nem ez volt a kérdésem,de köszi a linket!
Szóval ha jól értem,más mobilhálózatba "extra"kedvezményként 36(!)ft/perc...és még ezért adjak plusz 700 ft-ot?! Jó biznisz...kösz,nem!
Ha 14-15 percnél többet beszélsz az időszak alatt, onnantól jóval olcsóbb a 700 ft havidíjjal is.
Saját és vezetékes hálózatba mindig 25 ft, más mobilhálózatba 36.
Ha saját hálózatba vagy vezetékesbe telefonálsz, 3000 ft-ból 92 percet tudsz beszélni.
Most egyébként melyik díjcsomagod van?
Hálózaton belülre olcsóbb csúcsidőben, mint az én havidíjas eco díjcsomagom...
Nagyon keveset telefonálok,dominó egyenlítőben vagyok.
/dec.30-n töltöttem(5e+500)...és most van 3,8e rajta/
Az volna a lényeg,hogy ne kelljen figyelni,megtanulni,és kész.
Nappal/csúcsidőben bátrabban indíthatnám a hívásokat.
Van egy régi "T"-s telóm,abba tennék egy Lidl-s kártyát.
Szvsz kérdezd meg egy forgalmazónál, hogy jó-e a blue-s kártya bele.
Viszont az egyenlítő díjcsomag elég drága csúcsidőben, 73 ft/perc minden hálózatba. Kis számolás után rájöhetsz, hogy a fent írt havi 14-15 percnyi beszélgetés után még a 700 ft-os havidíjas domino 7 + extra már olcsóbb még a havidíjjal együtt is.
15 perc az egyenlítővel csúcsidőben 1095 ft
domino 7 + extra 700 ft+375, ami még a havidíjjal együtt is csak 1075 ft. 15 perc után vagy ugye minden megkezdett hívás után már sokkal olcsóbb a domino 7 extra
20 percnél vagy 20 megkezdett hívás után csúcsidőben
D E:1460 ft.
D7+E1200 ft.
Már 2 Lidl-ben kérdeztem...gőzük sincs,annyit tudnak,hogy nekik eladó,és kész.
Majd csak válaszolnak az e-mail-re 4. nap után.
-Drága csúcsidőben,nem is használom.
Elméletileg elfogadja, én nem szarakodnék két sim kártyával. Turbo sim megoldja a problémát, ha mégsem. 1e-ért már lehet kapni a vaterán.
A számhordozás menete, amennyiben Ön rendelkezik az aktuális mobilszolgáltatójától kapott „Hordozást jóváhagyó nyilatkozat”-tal:
Igény bejelentése a szolgáltató felé
Fáradjon be az Önhöz legközelebbi LIDL áruházba és töltse ki a számhordozásra rendszeresített formanyomtatványt, vagy töltse azt le honlapunkról (www.bluemobile.hu/dokumentumtar.html)
Az aktuális mobilszolgáltatójától kapott "Hordozást jóváhagyó nyilatkozat"-ot, a kitöltött Számhordozási nyilatkozattal és az Egyedi Előfizetői Szerződéssel együtt juttassa el hozzánk:
postán,
faxon a 06 1 447 4128 számra, vagy
az alábbi e-mail címre: szamhordozas@bluemobile.hu
Kérjük, hogy a postai küldésnél vegye figyelembe a Hordozást jóváhagyó nyilatkozat lejárati idejét (nem lehet régebbi 10 munkanapnál), mert a postai beérkezéskor lejárt nyilatkozat esetén kérését nem tudjuk végrehajtani.
Elintézzük a papírmunkát
Megkötjük az előfizetői szerződést a hordozni kívánt telefonszámra. Az Ön igénybejelentésétől számított legfeljebb 8 munkanapon belül megvalósul a szolgáltatóváltás. A számhordozás sikertelensége esetén értesítjük Önt.
Otthonába kapja régi telefonszámát az új SIM kártyáján
A blue mobile postán juttatja el Önnek régi telefonszámát az új blue easy SIM kártyáján. Az átvételkor a SIM kártya ára megegyezik az üzletben értékesített SIM kártya árával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!