Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobiltelefon előfizetői...

Mobiltelefon előfizetői szerződés felmondása (? )

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Exemmel 2009-ben kötöttünk a Vodánál egy előfizetős csomagot. Rendben fizettük is a számlát, és a két éves hűségnyilatkozat idén dec. 7-én járt le.


Ezután elmentünk a szolgáltatóhoz lemondani a szerződést (mivel már nem vagyunk együtt). Egy órán keresztül könyörögtek, hogy tartsuk meg, de végül is győztünk. (?)

Az eladó adott nekünk két db. feltöltős simkártyát, és azt mondta, hogy az előfizetős simkártyát max. 48 órán belül inaktiválják, és ezzel egy időben aktiválják a feltöltős sim-et.


Azóta eltelt úgy 60 óra, de semmi nem történt. Hiába teszem be a másik sim-et a telefonomba, nem működik.


Ilyenkor mi a teendő? Menjünk vissza a Vodafonos boltba?


Előre is köszönöm!


2011. dec. 22. 20:39
 1/1 anonim ***** válasza:
Hívd fel az ügyfélszolgálatot vagy menj vissza a boltba.
2011. dec. 22. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!