Sony Ericsson X8 android market. Mi lehet a probléma?
Figyelt kérdés
most használom először a marketett, belépek fel regisztrálok egy jó 5 perc után ezt írja"this could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services.if it continues,call Customer Care."mi lehet a probléma?2011. aug. 12. 16:35
1/7 anonim válasza:
fenn vagy wifin vagy mobilneten?
2/7 A kérdező kommentje:
utoljára amikor probáltam akkor mobil-netröl ,de wifin is ugyan ezt irja
2011. aug. 12. 16:42
3/7 anonim válasza:
nekem is ezt írta ki mikor nem volt net mihelyt felmentem egyből jó lett
4/7 A kérdező kommentje:
wifin?
2011. aug. 12. 17:14
6/7 Miopocket válasza:
ha sokáig ez van akkor rakd újra a szoftot SEUS-al.
7/7 anonim válasza:
Először nézd meg, hogy a Settings -> Account and sync-nél a "background data" és az "automatic-sync" ki van-e pipálva, illetve a "Google"-ben a "sync calendar/contacts/Gmail" szintén.
Vagy megpróbálhatod Settings -> Applications -> Manage apps-ban a Google progikban a "clear data/cache"-sel kitörölni mindent és újra próbálkozni a bejelentkezéssel.
Legvégül asztali gépen a G-mail fiók/ nem férek hozzá a fiókomhoz/ jelszócserét küld a másodlagos e-mailedra.
De NE változtasd meg hanem add meg ugyanazt amivel eddig nem kapcsolódott.
Elvileg rövidesen működni fog.
Ha ezek nem jók akkor először gyári beállítások visszaállítása, ha ez sem segít akkor PC Companion-ban szoftver újratelepítés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!