Androidos telefonra (ZTE Blade, gyári Telenor-os), hogyan tudok számítógépről, Android Marketről programot telepíteni?
USB-n összekötöm, Marketen letöltés gomb, telefont felismeri, kiírja, hogy ok.
A telefonon semmi változás, a Market honlapján viszont jelzi, hogy telepítve. Tud valaki használható infót?
Nem értem, miért kell összedugni a géppel...
Telefonon: Marketet megnyitod, kiválasztod ami kell, telepíted, amikor fent kiírja, hogy installed, akkor meg megnyitod a menüt és ott lesz benne.
Bár én vodás vagyok, de nekem így sikerül.
Ha valahonnan, akár egy ROM-ból is megszerzed az *.APK-t, USB-n felmásolod a kártyára, ott filekezelőben megkeresed, ráböksz, települ, indítható.
Másik: Wifi bekapcsol, PC-n APPBRAIN.com -on kiválasztod programod, ott az INSTALLra böksz, jön a kockakód, Bladen indítod a BarCodeScannert, odatartod a képernyőhöz, "lelövi" és telepítheted, aztán indíthatod is. (rootolt 2.2-es)
A telefon képernyőn megjelenik az, hogy USB csatolása és máris elérhetővé válik a memóriakártya (ha van benne).
Nekem ez úgy megy, hogy a mobilom képernyőjén, a legfelső sávot (ahol kiírja az időt, értesítéseket, miniikonokat) lefele húzom (végig) és ott, kijelzi ezt a lehetőséget.
"Bocsi, az lemaradt, hogy nincs Wifi, cak a gépen net."
Akkor így nem fog menni.
Csak wifi-vel vagy net előfizetéssel működik.
Most egyelőre függőben vannak azok a letöltések amiket elindítottál és a webes market várja, hogy net legyen a telefonon. Ha esetleg keresel valahol nyílt wifi hálózatot és rácsatlakozol akkor le fogja tölteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!