Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem vagyok jogosult a...

Miért nem vagyok jogosult a Klikk szolgáltatásra?

Figyelt kérdés
smsben ezt a választ kaptam hogy nem vagyok jogosult,majd ujra elküldtem a kodot akkor meg azt kaptam vissza hogy helytelen a kod.Már online és telefonon is érdeklödtem,se semmi választ nem kapok.
2011. máj. 5. 08:17
 1/6 anonim ***** válasza:
Mégis,valamit csak mondtak a telóban?
2011. máj. 5. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

váró tesz..csak hallgatom azt a hülye zenét..de egy ügyintézöt sem kapcsolnak..

tegnap ota szorakozok vele..kb 3prát töltöttem azzal hogy az ügyfélszolgálatot hivtam

2011. máj. 5. 08:26
 3/6 anonim ***** válasza:

Pannonos (Telenor) vagy?!...

Mert csak ők vehetik igénybe ezt a szolgáltatást!

Olvasd el a feltételeket!


[link]

2011. máj. 5. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

igen telenoros vagyok..

már több mint 3éve..

2011. máj. 5. 08:33
 5/6 anonim ***** válasza:
Ez az üzenet általában akkor jön, ha a kártyád djuice-os díjcsomagban van, és arra nem lehet igénybe venni. De a biztos válasz reményében, mégis csak a 1220-at kellene hívni.
2011. máj. 7. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ott van apróbetűkkel a telenor.hu per klikk en hogy milyenekkel nem vagy jogosult ha ilyened meg olyanod van ja és céges mobilokra sem engedi. De az online100mb ot igen ami ugyanaz csak annak nincs ingyenes próbaideje.
2011. nov. 24. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!