Miért nem vagyok jogosult a Klikk szolgáltatásra?
Figyelt kérdés
smsben ezt a választ kaptam hogy nem vagyok jogosult,majd ujra elküldtem a kodot akkor meg azt kaptam vissza hogy helytelen a kod.Már online és telefonon is érdeklödtem,se semmi választ nem kapok.2011. máj. 5. 08:17
1/6 anonim válasza:
Mégis,valamit csak mondtak a telóban?
2/6 A kérdező kommentje:
váró tesz..csak hallgatom azt a hülye zenét..de egy ügyintézöt sem kapcsolnak..
tegnap ota szorakozok vele..kb 3prát töltöttem azzal hogy az ügyfélszolgálatot hivtam
2011. máj. 5. 08:26
3/6 anonim válasza:
Pannonos (Telenor) vagy?!...
Mert csak ők vehetik igénybe ezt a szolgáltatást!
Olvasd el a feltételeket!
4/6 A kérdező kommentje:
igen telenoros vagyok..
már több mint 3éve..
2011. máj. 5. 08:33
5/6 anonim válasza:
Ez az üzenet általában akkor jön, ha a kártyád djuice-os díjcsomagban van, és arra nem lehet igénybe venni. De a biztos válasz reményében, mégis csak a 1220-at kellene hívni.
6/6 anonim válasza:
Ott van apróbetűkkel a telenor.hu per klikk en hogy milyenekkel nem vagy jogosult ha ilyened meg olyanod van ja és céges mobilokra sem engedi. De az online100mb ot igen ami ugyanaz csak annak nincs ingyenes próbaideje.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!