Miért van az, hogy lassan 6 hónapja van mobilnetem a T-mobile-nál, s egyszer sem küldtek értesítőt, hogy 50%-ot használtam el belőle, vagy 100%-ot?
Figyelt kérdés
Így az összes pénzt leveszi róla..
Az oldalon kellene beállítani? Ha igen, akkor merre? Mert kerestem, csak nem találtam. (100mb-s mobilnet)
2011. máj. 1. 19:04
2/7 A kérdező kommentje:
Szerintem azért van ez az oldal, hogy ha valaki nem tud valamit, akkor megkérdezheti őket, mert talán már jártak úgy, s tudnak segíteni, nem? Csak gondolkozz ezen kicsit. Amúgy meg, ha nem tudsz választ adni, akkor inkább csak nézelődj.
2011. máj. 1. 19:41
3/7 bp1985 válasza:
1430-on többet tudnak, mert ők ott dolgoznak, és rálátnak a kártyádra. Mi nem látunk bele, hogy miért van ez. Az elsőnek igaza van, nem kell lehurrogni.
4/7 anonim válasza:
Elgondolkodtam... Csak te nem gondolkodtál el azon, hogy amíg te itt várod egy hozzáértő válaszát, ami még mindig nem biztos, hogy hiteles, addig néhány másodperc alatt hiteles választ kaphatsz!
5/7 A kérdező kommentje:
Ha hozzáértő választ írsz, akkor csak ért hozzá. Am is ráérek.
2011. máj. 1. 20:28
6/7 anonim válasza:
A kérdés egyértelműen érthetetlen és szär, ha egy hozzá értő meglátja hogy hogyan bunkózol az első válaszolóval ős sem ír szívesen ahogy én sem, egyébként ha az adatszámláló naplódat a rózsaszín kis programban a vásárlás idejéhez tekered Pl: a hónap 10.napja a másikat pedig a mai dátumra. Akkor kiírja hogy mondjuk eddig 125 mb-othasználtál el, és ha nem használod el az összeset akkor is ki kell fizetni az egészet, ha viszont valami net-startod van vagy okostelón netezel akkor fake a válasz, szóval értelmesebb kérdés kell vagy felhívni a HIVATALOS T-MOBILE ügyfélszolgálatot amit erre találtak ki direkte, hogy a seghülye hozzánemértő gyökökel szegény ügyintéző beszélgessen és keresse a választ a sokszor nem is létező problémákra. :D
7/7 A kérdező kommentje:
Ha gondolkoznál a kérdés olvasása közben, akkor lehet, hogy megértenéd. Mivel érthető, csak tudod nincs olyan adottságod, ami kell hozzá, hogy értsd. A kérdés már nem publikus, mivel már régen megtaláltam rá a választ. Ha én elkezdek bunkózni, azt észreveszed, mert nem ilyen pehely könnyű szavakkal bombázlak téged. Amúgy meg nem bunkóztam, hanem realisztikus voltam. Egyértelmű, hogy mobilon netezek, mivel a mobilos kategóriában tettem fel a kérdést. A probléma tényleg nem létezett, de ha engem gyökerezel, üzenem, hogy kissé rossz helyen jársz. Az ügyintéző sem tud sokmindenre a választ, mivel jártam már úgy többször is. Meg amilyen tanácsokat adnak.. hát, sztem eláshatnák magukat. Ha nem írsz szívesen, akkor nem értem, hogy mért olvasom most ezt a válaszodat, mivel fura ez az egész. A netekről tudok minden info-t, csak az érdekelt, hogy hol járok kb a netezésnél, mert kissé zavaró volt. Nah ennyit akartam válaszként írni, ígyis most fáradt vagyok, ezért lett ily rövidke. :) - (látod, énis ismerem a smile-kt)
2011. okt. 18. 20:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!