Miért tűnik el, bizonyos időközönként pénz a telefonkártyámról, minden ok nélkül? (magyarázat lent, hosszú)
Mielőtt bárki azt mondaná, hogy vki használja a telefonomat a tudtom nélkül az kizárva. A helyzet az, hogy 200-300-400 ft-ok tűnnek el kb 2-3 hetente. Van hogy hetekig nem is hívok senki, se sms-t nem írok, mégis eltűnik. Nincs se net a telefonon, nem olyan díjcsomagba vagyok ami venne le pénzt. Bementem a T-mobilehoz hogy hátha tudnak segíteni...azt mondták nem tudják miért lehet, megnézik a hívásaimat az alapján lehet h kiderül...majd közölték, hogy a gép sajnos nem tudja megnézni a beszélgetéséimet...már gyanús volt a dolog...Azt mondták h ez után írjam mindig lapra hogy mennyi pénz van rajta, és mikor tűnik el róla pénz. Ezután még mindig vett le pénzt, pár hónappal később megint bementem a T-mobilehoz, de megint nem tudtak segíteni...Azt mondták lehet vmi csalás, de azt hogy? Hogy tud pl vki más levenni róla pénzt? Vagy még mosolyogva megjegyezték h elég régi a telefon(hát igen, nem egy új darab), de sztem ennek nincs köze ahhoz hogy indokolatlanul vesz le mindig a kártyámról. Aki járt már hasonlóan, vagy tud vmi mondani, hogy miért lehet, mit csináljak, lécci írjon
Előre is köszi:)
Nem egészen a történetet ( a Tied igen), mert Neked jogodban és módodban áll hívásrészletezéses számlát kérni, igaz ez pénzbe kerül, de minden rajta van, ami történt és viszi a pénzt.
Azt nem értem, ezt miért nem kínálták fel, mint lehetőséget és ebből az is kiderül, hogy van hozzá adatuk.
Legfeljebb azt tudom elképzelni, hogy az ügyintéző nem fér hozzá ezekhez az adatokhoz.
Erre céloztam.. Az ügyintéző, úgymond ingyen nem tud(?), nem akar(?) nem fog felvilágosítást adni.
Fizess elő erre a szolgáltatásra, ha rendszeres a "FOGYÁS", megéri, megtudod mi, mikor történt.
Többnyire az szokott történni, hogy kérsz egy szolgáltatást ami látszólag ingyenes (1-2 hónapig) utána automatikusan fizetőssé válik addig, amíg az ügyfél le nem mondja.
Ha domino-s vagy érdemes elszórakozni az ügyfél-tájékoztatón ahol aktiválni és deaktiválni lehet a szolgáltatásokat.
Remélhetőleg így megtalálod a probléma forrását.
Hát nem tudom :/ Szerintem azért, hogy nyereményjátékért vegyen le más is kell telefonszámot kívül, pl. vmi visszaigazolós SMS-t kellett volna kapnom, azt meg csak észrevettem volna. Mert ennyi erővel rosszindulatból bárki írhat be telefonszámokat hasraütésszerűen, vagy olyanok számát akikkel nincs jóba.
Am ez már egy régi kérdésem, de azért emeltem ki pont tegnap, mert tegnap hajnalba kaptam az SMS-t, hogy 300 ft alatt vagyok, holott 3 napja beszéltem utoljára úgy hogy én kezdeményeztem hívást. Akkor mér 600 ft-om volt, és kb 1 percet beszéltem, amiért max. 42 ft-t kellett volna levennie.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!