Honnan tudom, hogy a garancia gyári, nem pedig bolti?
Figyelt kérdés
Most akarok venni egy galaxy s-t, és azt honnan tudom, hogy az a gari amit adnak hozzá az gyári, vagy bolti?2011. jan. 20. 13:41
1/7 bp1985 válasza:
Onnan, hogy ha a/4-es lapon kapod, vagy a bolt logójával ellátva, akkor az bolti, ha gyári samsung garilevelet kapsz, akkor az gyári. De ajánlom a hivatalos helyeket is, sok esetben olcsóbb. Mert amit hirdetnek árak, 10-el kevesebbért, az valszeg bolti gari.
2/7 anonim válasza:
Teljesen mindegy mert a bolt a márkaszervízbe küldi a készüléket, nem ők javítják.
3/7 anonim válasza:
Ilyen hogy bolti garancia nincs! A disztributor ad az esetek többségében garanciát! A garanciajegyen a nyomtatásból lehet látni a forgalmazót. A bolt csak az eladás tényét és idejét igazolja. A garanciális szervízbe kell küldeni mindíg a cikket. Ritkán a gyár javítja garanciálisan a cikket akkor meg az üzlet oda küldi.
4/7 bp1985 válasza:
Ez nem feltétlenül igaz, főleg nem akkro, amikor az új telefonra 6 hónap garanciát vállalnak... Meg amikor a nokiára 1 évet vállalnak, mikor arra gyárilag 2 év van...
5/7 A kérdező kommentje:
Konkrétan euronics üzletben venném, szerintetek milyennel adják? Mennyivel?
2011. jan. 20. 14:43
6/7 anonim válasza:
Euronicsban konkrétan gyári garancia van(mivel bolti nem is létezik, csak tévhit).Jótállási jegyen mindig gyártó és/vagy a forgalmazó logója szerepel, a bolt pecsétje csak azt igazolj hogy ott vetted.
Ha meghibásodás esetén beviszed a boltba ők elküldik a márkaszervízbe.Ám jobban jársz ha ilyen esetben te magad intézed a szervielést, mert a bolti ügyintézés több héttel hosszabb is lehet!
A kiterjesztett garancia is márkaszervizes, annyi a különbség hogy a bolt és a szerviz közt erre egyedi szerződés áll fenn.(Egy Euronics értékesítő voltam S.tarjánban)
7/7 anonim válasza:
Lehet, h az euronicsban nincs, de egyébként sajnos van bolti gari, ami annyit tesz, h a netes kis boltok, akik a legolcsóbban adják a készüléket, más régióba gyártott telefonokat szereznek be olcsón, majd meghibásodás esetén erre szerződött partnerrel próbálnak garanciális igényt orvosolni. Ilyenkor áll fenn a helyzet, h rejtélyes módon soha nem lesz használható telefonunk, mert nincs szakszerű javítás, csak a lehető legolcsóbb svindli, vagy rámondják, h nem garis, mert belül van egy repedés, amit épp ők okoznak. Próbáld bebizonyítani, h nem így volt. Jobb esetben gyári szervizbe küldik a készüléket, de mivel régióbeli alkatrészkülönbségek vannak, így sokszor több hónapig is tarthat az alkatrész beszerzése, vagy pedig a gyártó egyáltalán nem is vállalja, mondván, vigyék vissza Ázsiába vagy Brazíliába, ahová készült. Gyakis gyári garisat szabad venni, már megtanultam saját káromon, ill sógorom tapasztalataiból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!