Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Minek ez a sok mobiltelefon?

Minek ez a sok mobiltelefon?

Figyelt kérdés
Komolyan, már az idegeimre megy ez a kib..ott mobilhisztéria!
2010. dec. 10. 10:32
 1/4 anonim ***** válasza:
Erre való ez a témakör b*szod. Ha nem tetszik, ne nézd.
2010. dec. 10. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

te meg ne válaszolj, ha nem tetszik a kérdés :)


amúgy én sem értem, itt már csak azért is vesznek sokan mobilt, akár 5-öt is, ha amúőgy semmi szükség rá, de hát ezt látják a tv-ben ....

2010. dec. 10. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
A táblagépek/netbook-ok/mini laptopok/okostelefonok bevezetésével, tökéletesítésével pedig megnőtt az igény a mobilizált kézi számítógépre és ennek a tökéletesítésére. A gyártóknak ugye a bevétel kell, ezért sok terméket dobnak piacra, hogy fenntartsák az érdeklődést és a bővített skálákkal felvehessék a versenyt. Az így megszerzett bőséges profit visszaforgatható amit kutatásra fejlesztésre, licenszek megvásárlására költhetnek. Mivel kiélezett a piaci helyzet, a termékek kibocsátása is felgyorsult, a technikai fejlődést szinte párhuzamban követve. Kb.
2010. dec. 10. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ez azt jelenti, hogy a marketing jól működik a mobil szektroban.

Így kellene a gazdaság más területein is. :)


Mindig is volt valami, ami piszkálta az emberek fantáziáját.


-Másolós magnó, Lemezjátszós music center

-Walkman

-VHS videó

-CD játszó, CD-s music center

-Discman

-Tévéjáték, C64

-PC

-DVD

-Laptop, DVD író

-MP3 játszó

-Digitális fényképező

-Plazma TV

-LCD TV

Mindezek mellett az mp3 játszó és a kamera is bekúszott a mobilokba a színes kijelzővel. de talán az otthoni használatra szánt kamerák is ott porosodnak sok szekrényben, hamar kiszorultak a filmszalagos fényképezőkkel együtt a bridge gépek és a kamerás mobilok terjedésével.


A marketing egy komoly szakma, és a hatásait nem kerülhetjük el. Rávesznek minket arra hogy vegyük elő a pénztárcánkat, tévképzetet keltve a gondolataink között. Olyan dolgokat vásárolunk meg, amit reklám nélkül azt hiszem nem tennénk. Nagy szerepe van ebben az internet elterjedésének. A legkiszolgáltatottab célközönség a tizenéves korosztály, azt láttatják velük: mindenkinek szuper mobilja van, neked meg nincs.

Hozzáférnek minden adathoz a neten, láthatják a legújabb modelleket még a megjelenés előtt. Mind mind jobb mint az előző, a fiatalok pedig (főleg az iskolások) szeretik ha olyan dolgot birtokolhatnak, ami jobb mint a másé.

Másrészt a gyártók kihasználják ezt a fajta igényt, és napról napra újabb modellekkel rukkolnak elő, a mai telefonok pedig nem tartanak tovább 1,5-2 évnél. Ezzel is kényszerítve a mobilosokat a váltásra.


A lista nem pontos és teljes, de a válszoló társaim biztosan egyetértenek velem.

2010. dec. 10. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!