Yettel appot üzleti ügyfél nem is használhatja?
Vagy hogy azuristenbe kell belépni ? Külön emailcím és jelszót kell hozzá létrehozni vagy az üzleti oldalhoz működő email és jelszót kell beírni és utána meg kell adni a 4 jegyű személyes azonosító kódot amit a szerződéskötéskor hoztunk létre ?
A 12 jegyű "virtuális ügyfélkártyát" az appba lépésnél nem lehet használni?
Nem értem. Azon már túlvagyok hogy az online felületre beléptem de ide nem is kellett a 4 jegyű app kód.
Ide egy email egy felhasználó név és egy hatjegyű kód kellett amit a sok 6 jegyű kód közül amit sms ben kaptunk az egyik működött.
Az applikáció kér egy emailt ,hozzá egy jelszót ,utána hogy írjam be a telefonszámot és eztán kéri a 4 jegyű személyes kódot amit a vásárláskor állítottunk be.
Kérdésem hogy az appba is ugyan azt az email+jelszó párost kell írni mint az online felületre és csak ezután fogja elfogadni a 4 jegyű személyes kódot ?
Ott rontom el hogy az appba én egy tök más email+jelszó párost írok be de ezt nem jelzi hibának csak amikor elérek a 4 jegyű személyes kódig ott jelzi de mivel nem részletezi hogy hol van a hiba csak azt hogy hiba.
Ezért nem tudom hogy miért ír hibát a pár napja üzletben beállított 4 jegyű kódra? Mert nem ez a hibás hanem az előtte lévő email+jelszó páros mivel az nem erre a személyes azonosítóra párosodik?
Csak azért kérdezek ennyit mert nincs itt a telefon nem az enyém csak előre tudjam mit kell majd próbálnom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!