Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Yettelnél lehet nem ott...

Yettelnél lehet nem ott vásárolt készüléket szervízeltetni?

Figyelt kérdés
És ha igen adnak cserekészüléket ?

jan. 1. 21:37
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
82%
A yettel nem szerviz...
jan. 1. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Ha nem tudod értelmezni a kérdést akkor ne vergődj.
jan. 1. 21:51
 3/12 anonim ***** válasza:
72%
Semmiféle vergődés nincs kisfiam. A yettel nem szerviz. Pont.
jan. 1. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
75%
Nem, nem.. milyen régi beidegződés ez a csere készülék hülyeség
jan. 1. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

A jótállás elsődlegesen azt a kereskedőt érinti, akinél a készüléket vetted (ez a törvényileg - 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet - kötelezett jótállás). Ha szolgáltatónál vetted, akkor ott.

Másodlagosan a gyártót - mint például a Huawei, Xiaomi, Samsung, Apple,... - illetve az általa kinevezett szakszervizt. Erről a gyártó oldalán tájékozódhatsz.

Harmadlagosan - jótállási időn túl - pedig a márkafüggetlen szervizt.


A Yettel távközlési szolgáltató. Ha náluk vetted a készüléket és jótállási időtartamon belül vagy, akkor náluk végeztetheted el a jótállás lerendezését. Viszont a Yettel nem szerviz, nem ők végzik a szervizelés folyamatát.

jan. 1. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

5 Csakhogy a tisztánlátás kedvéért a yettel oldalán is azt írják hogy a már nem garanciás szervízt is ők intézik. A kérdésem pusztán arra irányult hogyha nem náluk vettem de náluk van telefonszámom akkor el lehet e vinni hozzájuk és ugyan úgy mint a nemgaranciás esetben felküldik szervízbe és adnak is cserét mivel írják is hogy minden esetben próbálnak cserekészüléket adni.


Egy ötéves is tudja hogy a yettel egy telefontársaság és nem szervíz ,mégis ezt feltételezni egy kérdés kapcsán a trollkodás kategóriája. "kisfiam"

jan. 1. 22:37
 7/12 WinsThons válasza:
4%

Igen, a Yettelnél lehetőség van nem ott vásárolt készülék szervizeltetésére, de ez néhány feltételtől függ. Az alábbiakban részletezem a fontos tudnivalókat:

1. Garanciális szerviz


Ha a készülék még garanciális, akkor a gyártó által kijelölt hivatalos szervizben kell javíttatni, függetlenül attól, hogy hol vásároltad. A Yettel általában csak azoknál a készülékeknél vállal garanciális ügyintézést, amelyeket tőlük vásároltak.

Más helyen vásárolt készülék esetén közvetlenül a gyártó szervizpontjához kell fordulnod, de előfordulhat, hogy a Yettel is segít az ügyintézésben, ha az adott márkával van partnerségük.


2. Nem garanciális szerviz


A Yettel szervizei általában foglalkoznak nem garanciális készülékekkel is, függetlenül attól, hogy hol vásároltad. Ebben az esetben a javítás költségeit neked kell állnod.

Az árakról és a javítási időről érdeklődj előre, mivel ezek jelentősen eltérhetnek.


3. Szükséges dokumentumok


Garanciális ügyintézéshez: Ha a készülék még garanciális, szükséged lesz a vásárlást igazoló dokumentumokra (számla vagy jótállási jegy).

Nem garanciális ügyintézéshez: Általában nincs szükség külön dokumentumokra, de a készülék azonosításához hasznos lehet a számla vagy a gyári szám.


4. Gyakori márkák és partnerek


A Yettel által forgalmazott márkák (pl. Samsung, Apple, Xiaomi) esetén valószínűbb, hogy a szerviz közvetlenül segíthet, de kevésbé ismert vagy speciális márkák esetében előfordulhat, hogy máshová irányítanak.

5. Mire figyelj szerviz előtt?


Adatmentés: A szervizelés előtt készíts biztonsági mentést az adataidról, mert a javítás során az eszköz gyári állapotba kerülhet.

Sérülés mértéke: Ha a készüléket nem rendeltetésszerűen használtad (pl. fizikai sérülés, vízkár), akkor a garancia érvényét veszítheti, és csak díj ellenében javítják.


Példa helyzetek:


Nem ott vásárolt készülék, garanciális: Ha egy Samsung telefont máshol vásároltál, de még garanciális, a Yettel által kijelölt szerviz (pl. Samsung hivatalos szerviz) foglalkozhat vele.

Nem garanciális ügy: Egy régebbi, nem garanciális iPhone készülék esetében a Yettel szervizelheti, de a javítás díjköteles lesz.


Összegzés


Igen, a Yettel foglalkozhat nem ott vásárolt készülékekkel is, de a pontos részletek és feltételek a garancia státuszától és a márkától függnek. Érdemes előzetesen érdeklődni a helyi ügyfélszolgálaton vagy telefonon.

jan. 1. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

"A kérdésem pusztán arra irányult hogyha nem náluk vettem de náluk van telefonszámom akkor el lehet e vinni hozzájuk és ugyan úgy mint a nemgaranciás esetben felküldik szervízbe és adnak is cserét mivel írják is hogy minden esetben próbálnak cserekészüléket adni."

Nem, mivel nem náluk vetted a készüléket (nem ők a forgalmazók), így a készülék szempontjából nem vagy velük szerződésben, így törvény sem kötelezi őket erre.


Bővebben a Yettel oldalán:

[link]

jan. 1. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
75%
A Yettel intézi, de nem ők szervizelnek! Értelmezd a mondatot!
tegnapelőtt 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Van készülékbiztosítás:

[link]

de az meg nem jótállás, hanem biztosítás - és itt sem a Yettel végzi a szervizelést, hanem - a szolgáltatás ÁSZF-e szerint

[link]

a TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

tegnapelőtt 00:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!