Ha eleve túlfizetésed van egy mobil szolgálatónál akkor miért kérnek +45700 Ft-ot még?
Ügyfélszolgálaton teszel egy nyilatkozatot a túlfizetett összeg viszatérítésére. Elektronikus úton is beküldhető (ám én azért személyes ügyfélszolgálaton intézném, ha van rá mód). Azt nem tudom neked garantálni, hogy hamar visszakapod, de abból ki tudod fizetni a számlád.
"De nekem nem opció a személyes ügyfélszolgálat, mivel lakhelyemen jelenleg nincs személyes ügyfélszolgálat. Január 1-től viszont ONE lesz."
Természetesen olyan megoldást válassz az ügyintézésre, ami neked megfelel.
Hogy január 1-től más lesz a neve, attól az alap szabályok változatlanok maradnak.
Tehát igény bejelentése a nyomtatvány segítségével, az általad elérhető és kívánatos módon akár elektronikus, akár postai úton.
"Az furcsa mert nincs Vodafone ügyfélszolgálat már az évben."
Az a furcsa, hogy épp most mentem el egy mellett, és nyitva van, megkérdeztem, kettőig vannak ma is.
"Csak annyi van hogy 2024. december 30.-án megszűnik az One, a DIGI és a Vodafone üzlete Kőbányán."
Nem baj.
Azért írtam, hogy ne a kifogást, hanem a lehetőséget keresd.
Lehet a számlád 210ezer, és abból levonták a túlfizetést,
így csak a maradék 45ezret kell befizetni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!