Hogy kérdezhetem le a céges telefon számát, ha nem lehet hívást kezdeményezni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha megvan a PIN kód, vagy nem kéri akkor tegyétek át másik telefonba és ott nézzétek meg a kártya számát.
Ha ez sem működik akkor beballagsz a szolgáltatóhoz a kártyával és megmondják a sorozatszáma alapján.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hogyan nyitja ha csak segélyhívás? Fejbe dobna a telefonnal a portást?
Ha csak segélyhívás, akkor lehet nincs is benne kártya.
Ha van, akkor azt letiltotta a szolgáltató.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem tudja vele kinyitni, ezért kéne a szám, hogy utána tudjunk járni a szolgáltatónál.
Másik telefonba nem tudjuk áttenni, mert minden modern készülékünk micro-, vagy nano SIM kártyát használ, ami kisebb.
Talán még a kapuhoz rendelt telefonszámoknál lehetne megnézni.
#3 Mi az a rögzített tárcsázás?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
egyik szállítónk használja, hogy kinyissa a telephely kapuját... utolsó tárcsázott szám 2023-ból van.
Évente egyszer nyitja a kaput a szállító?
Miből gondolod, hogy élő előfizetés van a telefonban? Hisz nem lehet használni. És ha vállalati szám, akkor egyszerűbb utánajárni az illetékeseknél, hogy mi van az előfizetéssel.
#7 Az utolsó tárcsázott szám, aki hús-vér ember, képes a kommunikációra és nem egy kapu nyitó automata.
A telefon előfizetéses, mert a főnökömnek mondták a fogyatékos pesti kollégák, akik adták a telefont. Náluk van a szerződés, de nem tudják, hol. Néha azon csodálkozom, hogy egyedül tudnak levegőt venni. Nem a főnököm hatásköre, csak őt baszogatják miatta. Jóban vagyunk, ezért akarok segíteni. Őt hívja a szállító hajnalban, hogy nyissa ki neki a kaput.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"A telefon előfizetéses"
Előfizetéses volt. Le van mondva, le van tiltva ha csak segélyhívást enged.
Vegyenek a szállítónak egy másik kártyát.
Ennyi.
Ha csak néha kell megcsörgetni a kaput, másra nem használja, akkor egy feltöltős is elég.
Fogyatékos lehet az egész cég ha ennyit nem tudtok elintézni.
Nem kell az ilyen ügyintézésekhez papír alapú szerződés már rég. Online el lehet intézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!