Simet cseréltek a szolgáltatonál, de senkit nem tudok hivni, azt irja ki, hogy nimcsen regisztrálva a hálozaton. Mit kell tenni?
Figyelt kérdés
dec. 5. 13:42
1/8 anonim válasza:
Ha holnap reggel sem működik, akkor vidd be, hogy aktiválják. Telefont érdemes újraindítani, hogy biztosan megpróbáljon feljelentkezni a hálózatra.
2/8 anonim válasza:
Indítsd újra a telefont.
Ha még mindig nem jó, akkor a kártyát nem aktiválták. Fel kell hívni az ügyfélszolgálatot hogy aktiválják a kártyát. Van erre - legalábbis a telekomnál - egy külön telefonszám amit hívni kell. Persze a régi kártyáról, mert az újról nem fogod tudni.
3/8 anonim válasza:
Ezt a kérdést minek írtad ide ki? Mi aktiváljuk a kártyádat?
4/8 Ypszilon1980 válasza:
Akkor rossz a kártya, vissza kell menni, de azért mielőtt megteszed, indítsd újra a telefont, hátha csak az a baja. Nálunk Telekomnál volt ez, visszamentünk másnap, kicserélték, az sem volt jó, aztán megint, ott helyben megnéztek egy újat, az is hibás volt, az még a pin-t sem fogadta el, 4. SIM lett a nyerő.
5/8 A kérdező kommentje:
A régi teloval tudok telefonálni. A másik sim is jo (a viber azon van), beállitásoknál mindkét telo egy simet ir ki. Mi a szart cseréltek akkor? Ezt rohadtul nem értem...
dec. 5. 23:56
6/8 A kérdező kommentje:
Irt haver sms-t. Arra a telora ment.
dec. 5. 23:57
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!