Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A Vodafone miért csak hálózat...

A Vodafone miért csak hálózat / kártya függően adja el mobil telefonjait?

Figyelt kérdés
2012 és 2023 novembere között mindig a Telekomnál vásároltam a telefonjaimat. Majd 2017 szeptembere és 2023 novembere között a Telekom már szolgálató / kártya függetlenül adja el a telefonjait. Köztük az iPhoneokat is. Most 2024-ben, úgy adottot hogy a vodafone olcsóbb előfizetést kinált nekem mint a Telekom. Igy 2024 szeptemberében számhordozással a Telekomtól a Vodafonehoz vittem a telefon számomat. Először hűség nélkül. Majd most 2024 novemberében, az elmúlt napokban vettem a Vodafonetól 2 éves hűség nyilatkozattal egy iPhone 16.-ot. Egy az egybe ki fizettem a vodafone által fel kinált kedvezményes összeget. Ami 399 000 Ft volt. Viszont ezért cserébe 2 év hűséget írtam alá. Gondoltam sebaj, mert igy is, úgy is kell egy telefon a minden napi használatra. Viszont első bekapcsoláskor jött a döbbenet hogy az iPhone 16-on sim zárolva felirat. Ami azt jelenti hogy csak vodafone előfizetést leht bele tenni. Na már most nekem a magán előfizetésem az Vodafone-os. Gondoltam sebaj. De igen ám a céges előfizetés, ami nálam van az meg Yetteles. Igy a Yetteles kártyámat kénytelen vagyok a régi telefonomban használni. Kérdem én a Vodafone miért nem tájékoztatja előre előfizetőit arról hogy szolgáltató függő / kártya függőként adják el a telefonajikat? Másrészt fel merül a kérdés bennem hogy szabájosan jár-e el a Vodafone, amikor a sem a szerződésben nem írja le, sem pedig szóban nem tájékozatja ügyfeleiket hogy már pedig a Vodafone sim lockal azaz zárolt sim / vodafone függőként adja el a telefonjait. Szóval az én bajom a tájékoztatás teljes hiánya!

#Apple #zárolás #Vodafone #iPhone #Kártya függő #Szolgálató függő
nov. 9. 16:55
 1/8 retektorta ***** válasza:
75%
Meglep, mert én úgy tudom, hogy az egyik szolgáltató sem használ már sim(hálózat) lockot. Aztán most rákerestem, az az Apple telefonok voda függőek tényleg, és a szerződés végén, tehát két év múlva lehet kérni a feloldást. Egyébként csodálkoznék, ha ez nem lenne valahol leírva a dokumentumokban, amiket aláírtál.
nov. 9. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Határozott idejű Előfizetői Szerződés lejáratát követően az Előfizető kérésére az Előfizetői Szerződéssel együtt vásárolt készülék hálózati zárának feloldása (hálózat-függetlenítés) díjmentes. Határozott idejű Előfizetői Szerződés lejáratát követően amennyiben a hálózati zár feloldását nem az Előfizető kéri, a hálózati zár feloldásának díja bruttó 10.000,- Ft.


Az ÁSZF-ben van erről tájékoztatás

nov. 9. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
1-es végig olvastam a 25 oldala dokumentumot. NINCS BENNE! Hogy szolgálató / kártya függő! És semmilyen tájékoztatást nem kaptam erről. Egyébként az írás beli szerződés 3/4-e csak a készülék biztosításról szól. A maradék 1/4-ed meg a biztosítás reklámja.
nov. 9. 17:08
 4/8 A kérdező kommentje:
2-es. ÁSZF-et nem kaptam. Csak az egyedi szerződést! Ami nem tartalmazza hogy kártya függő / szolgálató függő a telefon. Ráadásul az egyedi szerződés egyetlen egy pontja sem tartalmazza hogy szolgálató függő / kártya függő. És mint írtam erről engem mint előfizető elfelejtetek tájékoztatni.
nov. 9. 17:11
 5/8 anonim ***** válasza:
28%

A vodafone éa a yettel az Iphone telefonokat hálozat függően értékesíti. Csak a Telekom árul hálózatfüggetlenül Iphon telefont.


A hűségidő lejárta után ingyenesen kérhető a készülék függetlenítése, vagy a listár teljes kifizetése esetén, ha hamarabb szeretné függetleníteni a telefont. Utóbbi esetben a függetlenítés is díjköteles.

nov. 9. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
ÁSZF-et ne nyomtatnak neked, azt megtalálod a vodafone.hu-n
nov. 10. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

#5 Vagyok.


A sok kretén lepontozz, holott amit leírtam ez az a tény. Kritikán aluli lett ez az oldal is.

nov. 10. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Jó kretén cég a vodafone, már csak ezért sem mennék hozzájuk, még akkor se olcsóbbak mint a Telekom. Egyszer volt velük dolgom, amikor családtag számát akartam tőlük áthozni. Na ez is egy szép kis kálvária volt velük, hihetetlen mennyire körülményes volt náluk egy ilyen egyszerű dolgot is elintézni. Annyi elég is volt belőlük. Amúgy ha tényleg nincs sehol leírva, hogy amit te konkrétan megvettél, az hálózatfüggő készülék, én azonnal adnám is be a reklamációt és kérném az azonnali díjmentes függetlenítést. Ha nem, akkor jöhet a fogyasztóvédelem bevonása az ügyben, mert ez így nettó megtévesztése a fogyasztónak, hogy egy ilyen fontos tényt nem közölnek! Én biztos nem hagynám ezt annyiban.
nov. 17. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!