Miért nem műkődik a Mobilvásárlás az S23 Ultra telefonomon?
Október óta valamiért minden SMS küldésem sikertelen a 1756-os számra. Legyen az szerencsejáték, jegyvásárlás.... bármi amit a Mobilvásárlás appon belül próbálok.
Telekomos vagyok évek óta, jeleztem nekik a problémát, nem náluk van a hiba. A rendszerükben minden jó, engedélyezve van hogy havidíjas számlámra terheljék a költséget, az SMS küldés sincs letiltva.
Bárki másnak simán tudok sms-t írni, meg is kapom ha küldenek nekem, csak a 1756-os számon nem műkődik. Már töröltem a gyorsítótárakat is, telefont újra indítottam, a Mobilvásárlás appot is töröltem, újratelepítettem... teljesen kifogytam az ötletekből.
Igazából lottót szoktam feladni, havidíjas számlámra, ami eddig tökéletesen működött, de most nem értem hogy mi történhetett...
Nem tudom valaki járt e már így, ha igen érdekelne mi a megoldás :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!