Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem műkődik a Mobilvásár...

Miért nem műkődik a Mobilvásárlás az S23 Ultra telefonomon?

Figyelt kérdés

Október óta valamiért minden SMS küldésem sikertelen a 1756-os számra. Legyen az szerencsejáték, jegyvásárlás.... bármi amit a Mobilvásárlás appon belül próbálok.


Telekomos vagyok évek óta, jeleztem nekik a problémát, nem náluk van a hiba. A rendszerükben minden jó, engedélyezve van hogy havidíjas számlámra terheljék a költséget, az SMS küldés sincs letiltva.


Bárki másnak simán tudok sms-t írni, meg is kapom ha küldenek nekem, csak a 1756-os számon nem műkődik. Már töröltem a gyorsítótárakat is, telefont újra indítottam, a Mobilvásárlás appot is töröltem, újratelepítettem... teljesen kifogytam az ötletekből.


Igazából lottót szoktam feladni, havidíjas számlámra, ami eddig tökéletesen működött, de most nem értem hogy mi történhetett...


Nem tudom valaki járt e már így, ha igen érdekelne mi a megoldás :)



okt. 23. 11:04
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Esetleg tiltva van az emelt díjas sms-ek küldése.
okt. 23. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
És azt hol találom? Se az alkalmazásban, se az online felületen nincs ilyen opció. Több éves fórum posztokon láttam hol kéne lennie ennek a beállításnak, de most sehol nincs. Amikor beszéltem az ügyfélszolgálattal a Telekomnál, azt mondták nincs semmi tiltva, minden engedélyezve van.
okt. 23. 18:53

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!