Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért aktív még az előfizetésem?

Miért aktív még az előfizetésem?

Figyelt kérdés

A Yetteltől átmentem a Telekomhoz számhordozással, kedden aktiválódott az új sim kártyám, de az alkalmazás még azt írja, hogy aktív előfizető vagyok 🤷 12-én szokott lenni a Yettelnél a fordulónapom, addig így is marad vagy valami nem jó?

(személyesen intéztem az üzletben)


okt. 6. 13:35
 1/2 anonim ***** válasza:
A kettőnek nincs köze egymáshoz.
okt. 6. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Ha átmentél a Telekomhoz, akkor a Yettelnél nem lenne szabad azt mutatni, hogy aktív előfizető vagy. De egyszerű a megoldás: felhívod a Yettelt, hogy miért van így.
okt. 10. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!