Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem aktív a telefonszámom?

Miért nem aktív a telefonszámom?

Figyelt kérdés
A mai nap folyamán édesanyám és én előfizetünk a T-Mobile-nál, Partner 3 díjcsomagra, vállalati kedvezménnyel, körülbelül olyan fél 2 tájékán. Egyikünk száma sem él még, nem tudunk hívni (ügyfélszolgálatot sem), minket sem tudnak hívni. Az ügyintéző hölgy nem említette, hogy manuálisan kéne aktiválnunk a számokat, a szerződésen sem látok ilyet. Mi a teendő, hol lehet a hiba? Én mobilnetet is fizettem elő, az érdekes módon működik :/ Nem, google nem a barátom, máskülönben nem ide írtam volna. Előre is köszönöm, aki segít!

2015. ápr. 25. 16:25
 1/2 anonim ***** válasza:

Ne aggódj. 72 óra a hivatalos aktiválási idő, abban még vidáman benne vagytok.

Ha azután sem működik a szám, akkor az ügyfélszolgálat a barátod, egyszerűen addig kell őket szépen türelmesen nyüstölni, amíg meg nem.oldják.

De egyelőre csak várj.

2015. ápr. 25. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
És valóban, egy órára rá hogy beírtam, aktiválták. Azért köszönöm! :)
2015. ápr. 25. 20:23

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!