Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telefonvásárlás után sokszor...

Telefonvásárlás után sokszor “EDGE” térerő, néha pedig “Nincs szolgáltatás”. Mi lehet ez?

Figyelt kérdés

Adott egy iPhone 15 Pro. Használtan vásároltam pár hete. Minden tekintetben meg vagyok vele elégedve, kivéve a címben említett problémát.

Elég gyakran “eldobálja” az 5G térerőt, és EDGE-re vált. Van, hogy nem csak mobilnethez nincs térerő, de kompletten “Nincs szolgáltatás”-t ír, mintha nem lenne bent SIM.

Németországban tartózkodom, és Netfone-os vagyok.

Mi lehet a probléma, és hogyan lehetne orvosolni, ha lehet egyáltalán?

Előre is köszönöm a válaszokat!



júl. 12. 07:06
 1/7 anonim ***** válasza:
80%

nincs szolgáltatás azt jelenti hogy olyan helyen vagy ahol vagy le van årnyákolva vétel vagy nagyon messze vagy minden adótoronytol.


tegnap olyan helyen autoztunk páromal ahol elöször edge vėtel lett a mobiladat végül nincs szolgåltatåst jelzett a telefonom ,de én tudom hogy van olyan hely ahol autoval mentünk ahol nincs semilyen vėtel .

júl. 12. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
76%
Próbáld ki egy helyik kártyával! Ha azzal jó, akkor az előfizetéseddel van a gond.
júl. 12. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Magyarországon a hanghívásokat a 2G-s hálózatra irányítják, mert az a hálózat másra nagyon nem jó, de egyelőre nem akarják megszüntetni. Ezért "megy el" hívás közben a mobilnet.


Legalábbis ez volt a rendszer pár évvel ezelőttig. Azóta én mind a telekomtól, mind a vodafontól kaptam sms-t, hogy ha szeretném, mehetnek 4G-n a hívásaim, annak minden előnyével (lehet közben netezni, kijelzi a bejövő hívást telefonálás közben is). Nem tudom, hogy ez szolgáltatói vagy készülékbeállítás.


Erre még rájöhet pluszban, hogy Németországban nem biztos, hogy van még 2G lefedettség. Ha a hívás után nagyon nem akar visszatalálni, egy repülős üzemmód be-ki segíthet.

júl. 12. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Morzsi007 ***** válasza:
85%
Vagy cseréltesd a sim kártyát, vagy olyan tokot használsz, ami bezavar ( fémet tartalmazó) vagy baj van a mobillal.
júl. 12. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Morzsi007 ***** válasza:
Anno a 4S-nél volt hasonló szoftveres gond. Emlékszem megvettem és mikor jöttem haza, néha kiírta Nincs szolgáltatás. Akkor az volt a megoldás, hogy a beállításokban a SIM kártya PIN ( bekapcsoláskor ne kérje) kód kérését ki kellett kapcsolni. Ez megoldotta a gondot, később javították. Németországban is ugyanez volt a helyzet akkor. Esetleg ezt még kipróbálhatod. Nekem azóta ki van kapcsolva a PIN kód kérése.
júl. 12. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Elnézést, azt még elfelejtettem, hogy az előző telefonomon (iPhone 11) is előfordult, de jóval ritkábban.

Illetve, kedves első válaszoló: Munkahelyemen vagyok majd’ egész nap. Nagyrészt okés az 5G, de néha “eldobja”, mint mondtam. Így azt, hogy területi-térerősségi probléma lenne, én nem gondolnám.

Mindenesetre köszönöm a Te, és mindenki más válaszát is! :)

júl. 12. 08:58
 7/7 anonim ***** válasza:
akkor nem tudom választ max akkor kártya mozdulhat el kicsit néha a telefonba .
júl. 12. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!