Miért nem lehet Telekom adategyeztetést csinálni már telefonon?
Valami robot válaszolgat, nem lehet ügyfélszolgálatost kérni.
Milyen tisztességtelen eljárás ez?
1777-en nagy nehezen lehetett ügyfélszolgálatost elérni.
Túl van ez bonyolítva rendesen és soha nem lesz egyszerűbb.
Képzelem az idősek mit szívnak vele.
5-10 percet várakoztatnak és 10 perc az egész, tehát ennyit elvesznek az ember életéből és nem kevés stressz okoznak neki, de miért is kell így fizetnünk és kinek....
Kipróbáltam
Amikor "Vanda" megkérdezi, hogy miben segíthet, ennyit mondtam neki:
"Domino adategyeztetés"
Visszakérdezett, hogy "jól értettem, hogy a feltöltőkártyás előfizetésének éves adategyeztetését szeretné elintézni? "
Mire én "Igen"
V:"Köszönöm. Segítek az adategyeztetésben"
Majd kapcsolta az ügyintézőt.
Lehet, hogy meghallotta Vanda, amikor szidtad, ezért megsértődött.
Interneten nem lehet, mint más szolgáltatónál, pár kattintással?
"Dominó előfizetéshez ez jár."
Így van. Akik azt gondolják hogy évi néhány ezer forintért tartogatott kártyájuk mellé még vörös szőnyeg is jár azok eléggé el vannak szakadva a világtól. Mit gondolsz kérdező mennyibe kerül egy ügyszélszolgálati rendszert fenntartani, működtetni? Ők azért vannak hogy a máshogy megoldhatatlan problémákat kezeljék, nem azért hogy bepötyögjék az adataidat. Azt te is meg tudod csinálni.
Internetes web oldal
vagy
telekom applikáció
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!