A MÁV applikáció miért nem működik a telefonomon?
Figyelt kérdés
Most először szeretnék az appon keresztül jegyet vásárolni. Nem tűnik bonyolultnak, minden adatot meg is adtam, jegyet kiválasztottam. A kosár ikon megjelenik a jegynél, de hiába rákattintok nem jelenik meg a kosaram tartalma. A Samsung Android lehet az oka? Mit lehet tenni?
Köszönöm!
2024. márc. 15. 17:13
1/1 anonim válasza:
"A Samsung Android lehet az oka?"
Nem lehet ez az oka.
Telepítsd újra az appot és próbáld újra.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!