IPhone X-et akkumulátor cserére vittem egy hivatalos apple szervízbe, szerintetek ez rendben van?
Még decemberben elvittem egy iPhone X-et egy hivatalos apple szervízbe, azért mert az akkumulátor már elhasználódott és kiakartam cseréltetni. Az üzletben átvették tőlem a telefont és január első hetére ígérték a javítást. A telefon hátlapja, kijelzője és kerete karcos, más hibája nem volt az akkumulátort leszámítva. Ezt a munkafelvételi lapon fel is van tűntetve, minden más hibátlan volt.
Tegnap előtt kaptam tőlük egy emailt, hogy a telefonom fizikai behatás által serült és térítéses teljes készülék cserét tudnak felajánlani aminek a bruttó ára 306 390Ft.
Ha ezt nem fogadom el, akkor ki kell fizetnem a bevizsgálási díjat ami 8 990Ft.
Szerintetek ez így rendben van? Az emailben nem írják le a pontos hibákat és én egy működő telefont adtam át nekik, aminek rossz volt az akkumulátora és karcos volt.
Az emailben és munkafelvételi lapon megadott telefonszámon hiába hívom őket nem veszik fel.
Melyik az a hivatalos Apple szerviz?
Nem normális.
Akkor gondolom nincs akadálya annak, hogy leírd melyik cég is az. Egyébként meg fogyasztóvédelem, mivel a megrendelt szolgáltatást ők nem teljesítik, ráadásul erre érdemi indoklást sem adnak.
Ennyi erővel én is mondhatom azt, hogy add ide a telefont, megtisztítom neked, aztán meg azt mondom, hogy hát sajnos valami baja van, de ha kifizeted, akkor adok neked egy másikat.
Szerintem az icenter. Volt egy ilyen kérdés már velük kapcsolatban.
Hívd fel az Apple ügyfélszolgálatát és kérj kivizsgálást!
06 80 983 435
#4 “ Ennyi erővel én is mondhatom azt, hogy add ide a telefont, megtisztítom neked, aztán meg azt mondom, hogy hát sajnos valami baja van, de ha kifizeted, akkor adok neked egy másikat. ”
Nekem pontosan emiatt nem kerek a story. Ilyet még egy gagyi szerviz se tud megjátszani, mert úgy megbüntetik őket, h csődbe mennek. Nincs olyan, h beviszem a jó telefonomat és ők hasra annyit mondanak, h “hát bocs ez cserés, 300 ezer. Eleve az egész telefon nem ér annyit.
Presztizs terméket vettél, a kapcsolódó szolgáltatások is ehhez vannak árazva...
1998-ban, nekem egy CD lejátszó bevizsgálásáért 12.000 forintot számolt fel a Sony hivatalos márkaszerviz.
"a kapcsolódó szolgáltatások is ehhez vannak árazva..."
Nem az árával van baj te nagyeszű!
Azzal hogy összetörték a telefonját. Vagy legalábbis azt mondják hogy törött, hogy le tudják húzni egy ki lóvéval.
Abszolút sántít a történetük.
Menj be, mutassák meg, mi a baja a telefonnak.
Az emailükre válaszoltam. Kérdeztem mik a pontos hibák. Kiderült, hogy a hátsó kamera üvegén van egy pár milliméteres repedés. Ezt elvileg javítani nem lehet és cserélni sem, ezért akarták az egész telefont irreális áron cserélni, azért mert ők csak hibátlan telefont adhatnak vissza.
Erre reagáltam, hogy a munkafelvételilap szerint, az előzetes szemre vételezés alapján lehetséges az akkumulátor csere amit ők is aláírtak és pecsételtek. A munkafelvételilapon és a weboldalukon sem találtható, hogy csak hibátlan telefont adhatnak vissza. A végén megemlítettem, hogy továbbra is érdekes lehet az akkumulátor csere, de tőlem ne várjanak bevizsgálási díjat meg száz ezreket. Persze megemlítettem, hogy mindezek fényében lehet ezt máshogy is kezelni.
Tegnap felhívott egy másik ember aki mondta, hogy ő foglalkozik továbbra ezzel az üggyel, neki is elmagyaráztam ugyanezt és még aznap mehettem az elkészült telefonért. Persze megkaptam, hogy elnézést kérnek a “kellemetlenségért” meg az egy automatikus generált levél volt, amit el is hinnék ha az automatikus generált levél nem válaszolt volna, de válaszolt. A végén felajánlottak egy üvegfóliát, de ott hagytam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!