Kétlépcsős banki azonosítás van beállítva, de összegtől függetlenül valamikor kéri, valamikor nem a megerősítést. Mi az oka?
Figyelt kérdés
2023. dec. 9. 22:50
2/6 A kérdező kommentje:
K&H és mikor online használok kártyát, van amikor kéri a mobilbankos kódot van amikor nem.
2023. dec. 9. 23:04
3/6 anonim válasza:
Dolgozik egy program a háttérben, ami bizonyos - jó bonyolult - feltételrendszer alapján próbálja szűrni, hogy melyik tranzakció nem gyanús. User szinten mondjuk elég idegesítő ez a kiszámíthatatlanság, hogy néha engedélyezni kell a 150 Ft-os vonatjegyet random.
4/6 anonim válasza:
Szerintem kb. minden bank, az OTP meg a CIB tuti ezt csinálja, hol kérdez, hol nem.
Ha valaki tud olyan bankot, ahol mondjuk beállíthatom, hogy naponta 5000 Ft-ig minden 500 Ft alatti tranzakciót engedjen át, akkor szóljon, érdekelne.
5/6 Szervizmérnök úr válasza:
Nekem az érintőkártya minden 10. használatánál kér PIN-kódot, bár még egyszer sem számoltam meg pontosan, de úgy tűnik (más bank).
Független attól, hogy a Netbakos felületen milyen limiteket állítok, ezt nem tudom befolyásolni.
Tehát ez a bank biztonsági intézkedése, ezek szerint.
6/6 anonim válasza:
Nekem csak ott kér megerősítést, ahol pl a szolgáltató, vagy bolt átirányít egy bankos olnline fizetős oldalra. Akkor jön az üzenet, hogy jóvá kell hagynom. De pl Aliexpressen vásárolok, ami PayPal-on keresztül vonja le a kártyámról a pénzt, oda meg nem kér megerősítést.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!