Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha valaki egyfolytában hivogat...

Ha valaki egyfolytában hivogat Ismeretlen számmal, hogyan tudok utánanézni, hogy ki az!? ! Mindenképpen kellene, mert nagyon elegem van belőle!

Figyelt kérdés
2009. jan. 2. 19:16
1 2
 1/15 anonim válasza:
100%

Ha ismeretlen, nem nagyon tudod kideríteni, ha nem küld számot. Valaki hülye ismerősöd szórakozhat, vagy egy poénos kedvű idegen, aki kikeresett a telefonkönyvből. Letilthatod a telefonszámod nyilvánosságát, azt megteheted, és úgy legalább az idegeneket kiszűröd.

Egy biztos, nem én hívogatlak :-)

2009. jan. 2. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Köszi!!!:)
2009. jan. 2. 19:38
 3/15 anonim ***** válasza:
100%
Én úgy tudom, ha szerzel a rendőrségről valami hivatalos parancsot h zaklatnak akkor kiadják h ki hívogat. De ehhez valami 5 hónap kell mire megkapod a parancsot, amit be kell mutatnod.
2009. jan. 2. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim válasza:
96%

Nagyon körülményes a jogi út, szóval nem javaslom. Viszont van pár megoldás rá:

1. A legtöbb telefonban lehet csoportokat létrehozni. Némelyikben az ismeretlen számokat is csoportként lehet kezeltetni, és annak egy tiltást adni (vagy átirányítani egy jó kis emelt díjas számra ... höhöhö :D ).

2. Fel kell venni a telefont, és beszélgetni vele. Vagy csak mellérakni a telefont; hagy beszéljen. Nem a te pénzed fogy! :)

3. Ha szokása az illetőnek egy időpont, akkor irányíttasd át arra az időpontra a számodat egy emelt díjas számra. Pár próbálkozás után feladja, ha mindig csak az átirányításba ütközik.


(A 2.-at javaslom. Az a legjobb. Ügynökök ellen tökéletesen beválik. :)) )

2009. jan. 2. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim válasza:
100%
A zsarukkal azért nem érdemes foglalkozni, mert ha nem valami ultra híres ember vagy, tojnak az ilyen ügyekre magasból, és esetleg még te is fizethetsz, amiért "dolgoztatod őket". Nem éri meg. Inkább csak titkosíttasd le a számod.
2009. jan. 2. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
87%
A nagyszüleimet egy időben folyton hívogatta a szomszéd, aki egy öreg néni volt, kicsit zakkant is, olyanokat mondott, hogy ő már 800 éves. Hiába próbáltak vele vagy a lányával beszélni, nem történt semmi változás, ezért meg kellett változtatni a számukat.
2009. jan. 2. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%
Vedd fel, hallgasd meg mit akar, mert lehet, hogy nem is zaklatni. Ha meg unod, és biztos vagy benne, hogy a "zaklatód" hív, akkor vedd fel és rakd félre a telefonodat. Én is azt szoktam...
2009. jan. 2. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim válasza:
100%
Ha esetleg úgy hívogatják, hogy megcsörgetik, és leteszik, akkor nem tudja az amúgy okos ötleteket alkalmazni. Minket is hívtak már így, vezetékesen főleg. Legalább beleszólna, hogy "bocs, téves", de nem, amint felvesszük, lerakja.
2009. jan. 2. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim válasza:
100%
telefonodon van olyan, hogy automatikus hívásfogadás (a kihangosító beállításnál asszem, legalábbis sonyericssonban), ám csak óvatosan, mert ha nem veszed észre, hogy hívtak és épp felveszi a telód ...
2009. jan. 3. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim válasza:
100%

Valamelyik jóképességú hozzászóló azt javasolta, hogy irányítsd át emelt díjas számra a hívást... Na azt ne tedd, mert annak a költségét te fizeted.

Viszont például a Pannon így jár el:

A Pannon tájékoztatja előfizetőit, valamint az érdeklődőket, hogy zaklatás esetén több lehetőség is van a sérelmes helyzet megszüntetésére.


A Büntető Törvénykönyv 2008. január elsejei módosítása szerint a sérelmet szenvedett félnek lehetősége van feljelentést tenni a nyomozóhatóság előtt, amennyiben nyugalmát tartósan kéretlen hívásokkal zavarják meg. A feljelentés alapján meginduló nyomozati eljárásban a büntetőeljárásról szóló törvény rendelkezései alapján a hatóság megkeresést intézhet a zaklató hívások távközlési adatainak beszerzése érdekében, melyeket a Pannonnak az elektronikus hírközlésről szóló törvény előírásai alapján a hatóság rendelkezésére kell bocsátania.


Amennyiben a zaklató hívásokat Pannonos előfizetői hívószámról kezdeményezték más szolgáltatóhoz tartozó hívószámra, úgy javasoljuk, hogy panaszával forduljon a hívószáma szerinti szolgáltatóhoz, segítséget kérve a hívások körülményeinek tisztázása érdekében.


Saját előfizetői nyugalmának biztosítása érdekében az adatvédelmi biztos által kiadott állásfoglalás alapján korlátozott körben a Pannon is eljárhat ezen ügyekben, ha az előfizető előtt a nyugalmát megzavaró hívásokat kezdeményező fél száma nem ismert. Ilyenkor a panaszos az általa küldött megkeresésben a hívásokat kezdeményező szám egyértelmű beazonosítása érdekében legalább 3-4 időpontot meg kell jelölnie, amikor a zaklató hívásokat ténylegesen sikerült fogadnia akár csak egy másodperc erejéig is, nem pedig csak megcsörgették a készülékét. A fenti adatok segítségével munkatársaink a panaszos távközlési forgalmának adatai alapján megkísérlik beazonosítani a hívószámot és felveszik a kapcsolatot a hívó féllel, melynek során megpróbálják tisztázni a helyzetet a hívószám használójával, illetve a hozzájárulását kérik a hívószámának a panaszos részére történő kiadásához. Adatvédelmi okokból csak az hívószám használójának hozzájárulása alapján adható ki a szám a panaszos részére. Ezen eljárás fő célja, hogy az esetleges vitás helyzetet a hívó és a hívott fél egymás közt, a Pannon további közreműködése nélkül próbálja meg rendezni.

2009. jan. 5. 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!