Yettel kötbér ki kell fizetni ilyen esetben?
Sziasztok
Váltottam egy kisebb csomagra amiben voltam az nagyobb volt. 62 ezer Ft os telefonszamla jött 45 ezer Ft ebből kötbér
Telefonon én hívtam őket h jó lenne a kisebb csomag is át is váltott de mégis kéri ezt a pénzt. Viszont nem mondta telefonban el a nő hogy nem járt még le a hűség a másik csomagra. Nos ma hívtam őket panaszt tettem. Nem hangzott el ilyen hogy kötbért kellene fizetnem érte. Mi a teendo? Fogyasztovedelem? Vajon ki kell fizetnem? Hisz ha mondta volna a nő h ez ezzel jár nem váltok majd csak akkor amikor lejár.. el vagyok keseredve nagyon




















Gyaíntom, hogy az ügyfélszolgálatos hölgy elött nincs ott a te szerződésed, és ő csak azt látja, hogy milyen csomagban vagy, és kérésedre ezt módosította, tehát én nem tartom emiatt hibásnak.
Az meg szerintem eléggé nyílvános, hogy ha veszel egy kedvezményes telefont X év hűséggel, akkor a tarifára is hűséget vállalsz. Ez is régóta csinálják a szolgáltatók, ott vírít minden telefonos cég oldalán, a konfigurátorban, vagyis ezt neked kellett volna fejben tartani.










Birom az ilyen tipikus magyar mentalitást,hogy mindig a másikban kell keresni a hibát. Nehéz elhinni,hogy nem tudtad neked még hűségidőd van,mert gondolom a telefont is részletre hoztad ki, és ugye az is addig tart.
Boltban se kérdezik meg,hogy biztos kell amit veszel,mert pénzbe kerül 🙂















"Birom az ilyen tipikus magyar mentalitást,hogy mindig a másikban kell keresni a hibát."
Nem olyan fekete-fehér ám a történet!
Én sem tudom pontosan hogy melyik nap jár le a hűségidőm, pedig nem tartozom a társadalom alacsonyabban iskolázott rétegei közé. Ez olyan adat amit az ember 2 év távlatából nem feltétlenül tud napra pontosan. Persze meg lehet nézni és a kérdező is megnézhette volna a fiókjában a szerződést, de nem tette, mert bízott az ügyfelesben. Én is bíznék benne. Lát mindent. De tényleg mindent. Abban a pillanatban kiírja neki a monitorra az összes adatodat amikor kicseng a telefon. Még fel sem vette, nem beszéltek, de már tudja ki vagy. Akkor is ha le van tiltva a hívószámkijelzés. Neki kiírja a számodat és az alapján minden adatodat.
Ezért jó lenne visszahallgatni azt a felvételt, hogy mit is mondott az ügyfeles és azt megértette-e a kérdező.
És még egy dolog: Hiába szeptember - vagy október - a hűségem lejárta, már júliusban küldték az sms-t, hogy vehetek új telefont.
Az volt a szöveg, hogy "hűségidőd lejár". Nem lejár_t_! Csaj lejár. Aki nem figyel, felszínes az be tud ugrani egy ilyennek. A szolgáltató igyekszik nem megtévesztő módon megtéveszteni az ügyfeleit hogy tudjon kis pénzt nyúlni tőlük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!