Pár hónapja vettem egy telefont a Media Marktban de állandóan hibás. Vissza lehet vinni?
Figyelt kérdés
Pár hónapja vettem egy Xiaomi redmi note 12 pro 5g telefot de allando jellegel lefagy vagy a sim pint keri mint ha akkor raknám be a simet bedig rég benne van... Ilyen helyzetben mi van? Vissza adják a pénzt vagy mit csinálnak? Meg van doboza papirja2023. aug. 14. 22:38
2/7 A kérdező kommentje:
Ezt cáfolom mert a note 9 el sose volt gondom :)
2023. aug. 14. 22:58
3/7 anonim válasza:
Sajna pl az összes Xiaomiból hiányzik a közelségérzékelő, már csak emiatt sem vennék olyan telefont. 5 centen spóroltak.
4/7 anonim válasza:
Miért nem kérdezed meg inkább a MediaMarkt-ot? Ők biztos jobban tudják. Az oldalukon is biztos írnak valamit.
5/7 anonim válasza:
A telefon tulajdonságaiban mutatja, hány óraja van bekapcsolva, ebből látni, hogy újraindulgat az egész vagy sem. Azt nem tudom, miért kéri a sim pin-t, de parasztosan kikapcsolhatod a pin kérést, vagy állítsd csak 4g-re, oszt meglátod. Közelségérzékelő természetesen van bennük.
6/7 anonim válasza:
"Sajna pl az összes Xiaomiból hiányzik a közelségérzékelő"
Érdekes, nekem van egy Redmi 4 Pro-m és egy Mi 11 Lite-om és mindkettőben van közelségérzékelő.
7/7 anonim válasza:
Valószínűleg a fólia miatt nem működik a közelségérzékelő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!