Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit tudok tenni zaklatnak...

Mit tudok tenni zaklatnak Yeteltől?

Figyelt kérdés
2-3 hetente hivogatnak váltsak csomagot meg vegyek telefont és mindig olyant ami persze drágább nem éri meg. anyám telefonján meg azért váltsa rá havidíjra aztán ő havonta pár percet telefonál, nem is nettezik. minden alkalommal el mondom nem érdekel, de erre még erőszakosabban elkezdi az illető győzködni de így de úgy. már nem először közöltem nem érdekel, ne hivjanak mégis pár hét múlva ugyanúgy felhivnak és erőszakosan akarnak rábírni a váltásra, vásárlásra. mit tegyek, jelentsem fel őket hogy zaklatnak?

2023. júl. 29. 11:59
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
100%
Feljelentés? Akkor a jeti elővenné az 5000 oldalas Ászf-et ás megmutatná azokat a pontokat, amik értelmében hívogathatnak. Az más kérdés, hogy ennyire szarul rakták össze azt a protokollt.
2023. júl. 29. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 anonim ***** válasza:
72%
felhívod az ügyfélszolgálatot és lemondod a marketinges hívásokat
2023. júl. 29. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/19 anonim ***** válasza:
100%

"voltam boltban azt mondták mikor, szerződtem akkor aláirtam hogy joguk van telefonálni és nem lehet ezzel mit tenni"

Engem is hívogattak, én is reklamáltam, engem is leráztak.

Addig, amíg ajánlott levélben nem küldtem egy panaszt, és leírtam benne hogy az ügyfélszolgálatos letagadta, hogy én kérhetem hogy ne hívogassanak.

Aztán jött pár hét múlva egy válasz hogy kivizsgálták és jogos a panaszom, kárpótlásul kaptam 6 hónap ingyen netet. És azóta tényleg nem hívogattak többet.

Nem ismerem a telefonos ügyfélszolgálat elvárásait, de biztos van nekik valami kvóta, vagy plusz pénzt kapnak azért ha az ügyfélnek értékesíteni tudnak, ezért nem szeretik ha ellenkeznek az ügyfelek. Gyanítom hogy kevesen vannak akik szeretik ha hívogatják őket.

2023. júl. 29. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 anonim válasza:
32%
Én csak azt nem értem hogy ha egy szolgáltató ennyire nem foglalkozik veled akkor miért ragaszkodsz ennyire hozzájuk?
2023. júl. 29. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/19 anonim ***** válasza:
90%

"szolgáltató ennyire nem foglalkozik veled"


éppen az a baj, hogy túl sokszor foglalkoznak az ügyféllel ...

2023. júl. 29. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:
50%
Amikor hallod, hogy kimondja a szolgáltató nevét, már rakod is rá a telefont. Lehet próbálkozni szép szóval nem fog menni.
2023. júl. 30. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 Morzsi007 ***** válasza:
Válta szolgáltatót, ne vedd fel, vagy ha igazat mondanak, váltasz csomagot, volt nekem is, mikor kedvezőbb ajánlattal hívtak, és jobb feltételeke mondtak, váltottam, de volt, hogy nekem nem érte meg váltani, így maradt minden a régi. Szóval ha jobb az ajánlatuk, akkor válts, nem mindig akarnak lehúzni, de ez nem minden esetben igaz. 🙂
2023. aug. 4. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 Morzsi007 ***** válasza:
Én T-mobilos vagyok, nem Yetteles.
2023. aug. 4. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

A Tmobile engedte,hogy üresen hagyjam az engedély kérő ajánlatait.

Így nem is zargatlak, de ezt utólag is lehet kérni.

2023. aug. 4. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!