Mit tudok tenni zaklatnak Yeteltől?
"voltam boltban azt mondták mikor, szerződtem akkor aláirtam hogy joguk van telefonálni és nem lehet ezzel mit tenni"
Engem is hívogattak, én is reklamáltam, engem is leráztak.
Addig, amíg ajánlott levélben nem küldtem egy panaszt, és leírtam benne hogy az ügyfélszolgálatos letagadta, hogy én kérhetem hogy ne hívogassanak.
Aztán jött pár hét múlva egy válasz hogy kivizsgálták és jogos a panaszom, kárpótlásul kaptam 6 hónap ingyen netet. És azóta tényleg nem hívogattak többet.
Nem ismerem a telefonos ügyfélszolgálat elvárásait, de biztos van nekik valami kvóta, vagy plusz pénzt kapnak azért ha az ügyfélnek értékesíteni tudnak, ezért nem szeretik ha ellenkeznek az ügyfelek. Gyanítom hogy kevesen vannak akik szeretik ha hívogatják őket.
"szolgáltató ennyire nem foglalkozik veled"
éppen az a baj, hogy túl sokszor foglalkoznak az ügyféllel ...
A Tmobile engedte,hogy üresen hagyjam az engedély kérő ajánlatait.
Így nem is zargatlak, de ezt utólag is lehet kérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!