Gigaset E290, kimenő hívás van, de hívni nem lehet. Vajon miért ?
Most vettem egy Gigaset E290 es hordozható készüléket. Egy másik szolgáltató hálózatán használnánk. A bázisállomást sikerült csatlakoztatni a telefonelosztóba, áram is van, elemek is töltődnek, eddig rendben is van, de valamiért a készülék regisztrációja sikertelen. Először azt kérdezi meg, hogy regisztrálok e valami Fritzbox-on. Ha ezt elutasítom, azonnal indul a Kézibeszélő regisztrációja, de nem kéri a kézikönyv szerinti PIN kódot. Csak egy idő után kiírja hogy Regisztráció sikertelen.
A vezetékes telefonszámot (amire a Gigasetet és bázisállomást csatlakoztattam) ha mobilról felhívom, nem csörög, semmi nem jelenik meg a Gigaset készüléken. De ha a Gigasetről tárcsázom ezt a mobil, akkor van kimenő hívás.
Kösz a válaszokat előre is.
Kedves Zsigmond, furén hangzik hogy sikertelen regisztráció mellett tudsz hívni vele.
Én azt javaslom, hogy vidd vissza, cseréltesd ki.
Nekem is ez a problémám, viszint én regisztráltam. Közben a töltőállomáson hagytam, szerintem emiatt tudtam, mert különben nekem is sikertelent írt ki. Viszont hiába van kimenő vagy bejövő hívásom, a készülék nem jelzi, miközben a setoboon látni, hogy bejövőhívás van.
Kérdező neked megoldódott?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!