Bizonyos áruházakban mit jelent a gyártói, illetve a teljeskörű garancia?
Adott ez a telefon (de lehetne akármelyik is itt), amelyből 2 féle van ennek a webshopnak az oldalán:
Látszólag ugyan azt a terméket fogom megkapni, ugyan annyi idő alatt, 3 év garanciával. Viszont a gyártói garanciás változat 111 ezer! forinttal kerül többe. Ez szimplán azt jelenti, hogyha probléma van vele, akkor nem a gyártó hivatalos partnerének küldik vissza, hanem ott náluk a saját szervizükben Pistike megszakérti és majd valamilyen Kínából beszerzett utángyártott pótalkatrészt tesz bele? Vagy ugyan úgy korrekten kicserélik gyári elemekkel, csupán a "hivatalos szakszerviz" nincs kirakva az ajtóra?
Komolyan elgondolkodtam, mivel telefon vásárlása előtt állok hamarosan. Ez pedig már van akkora összegbeli különbség, hogy az olcsóbb még belefér, a drágábbat viszont már sokallom.
Van esetleg tapasztalat? Akár ilyen garanciális dolgokkal akár a b-tel webáruházzal?
Köszönöm a segítséget!
Két féle jótállás (nem garancia, az pongyola kifejezés!) létezik:
* a forgalmazót törvényileg (ezt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet [ [link] ] illetve a 2013. évi V. törvény [ [link] ] XXIV. fejezetének 4. része szabályozza) kötelező jótállás - ez esetben az a bolt intézi a jótállást, ahol megvetted a terméket
* a gyártó által önként adott jótállás - ezt a gyártó határozza meg, az ő általuk megbízott szervizek a jótállás lebonyolítói
Samsung esetén ennek feltételei:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!