Miert nem írja ki az új tarifacsomagom?
Ha a helyedben lennék, én vagy nem foglalkoznék vele (most ilyenkor hétvégén a hétköznapi 9-17 közötti nyitvatartáshoz képest amúgy is rövidített munkaidő van), vagy fognám magam, és bemennék az első Yettel-es irodába, és rendezném (akár most, szombaton, gyorsan, még délig, ha sürgős, ha nem, akkor meg legkésőbb hétfőn).
Aztán húznék egy sorszámot, kivárnám a sorom, és amikor sorra kerülök, megmondanám a telefonszámom az ott ülő, illetékes munkatársnak, akihez épp sorsol az ügyfélsorszám (és biléta)-osztó rendszer, és mivel beütve a telefonszámodat, minden ott ülő munkatárs ugyanazt látja, ott meg kell lásd, hogy ténylegesen váltottál-e tarifacsomagot, vagy esetleg valami pillanatnyi technikai gikszer volt épp és azért nem sikerült, vagy esetleg azért nem, mert mondjuk hűségben vagy. (Ha hűségben vagy, akkor amennyire tudom, csak legfeljebb felfelé válthatsz csomagot, ha egyáltalán valahogy is).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!