Vodafone-nál gyakori mobilnet hiba?
Figyelt kérdés
A munkahelyem egy kicsit kívül esik a 100%-os lefedettségen, eddig bár nem teljesen sebességgel, de tudtam használni megfelelően a mobilnetet mind a régi telefonomon, mind az újon. Viszont pár hete állandóan E (edge) jelzést mutat a 4g helyett, így nyilván nem lehet használni. Más is észrevette vagy nálam lesz valami hiba?2023. máj. 3. 07:41
1/4 anonim válasza:
Ez lefedettségtől is függ, rengeteg minden befolyásolhatja, sajnos Nyíregyházán nagyon nehéz megmondani, hogy Veszprémben normális-e, hogy rossz a mobilnet. Ezt mindenképp a szolgáltatódtól érdeklődd meg.
Én már jártam úgy, hogy a Telekom 4G-je 250 MBPS volt Szabolcsmegye egyik városában, aztán a másikban meg csak 15-20 sem. Persze attól is függ, hogy milyen messze van az adóbázis.
2/4 anonim válasza:
Teljesen normális jelenség. A 4G cellák (már a 3G is tudta ezt) ha nagyon le vannak terhelve csökkentik a hatósugaruk, hogy a szélén lévő eszközök más cellára váltsanak. Pontosan ez történik, de mivel azon a ponton nincs másik 4G cella, a 3G-t meg kilőtték, marad az EDGE.
3/4 anonim válasza:
És mihez nem elég 10 mbps? Ez mobilnet, nem arra van, hogy filmeket tölts róla.
4/4 anonim válasza:
3G lekapcsolásra került országosan. Ezért ha eddig azon neteztél már csak Egde-t érsz el.
Meg kell nézni hogy a simed alkalmas-e 4G hálózatra illetve hogy a telefon beállításokban a hálózati módnál a LTE/3G/2G van-e beállítva.
Esetleg hívd a 1270-t és segítenek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!