Panaszt szeretnék tenni a Vodafonra.2022.augusztus 26.-án vettem egy telefont,ami selejtes.többször leadtam javításra,mert garanciás.November óta nem kaptam vissza,kicserélni sem hajlandóak.nem történik semmi,se telefon,se csere.Ki segít??!!!SOS
Figyelt kérdés
2023. jan. 20. 14:40
1/5 anonim válasza:
Első körben békéltető testület,ott majd mondják a további teendőket.
4/5 Ypszilon1980 válasza:
Békéltető testület csak akkor foglalkozik veled, ha már megpróbáltad írásban a panaszt megtenni és arra nem kaptál megfelelő választ. Írásban kell mindent leírni.
5/5 A kérdező kommentje:
Írtam a Fogyasztó védelemnek levelet,majd azzal besétáltam az üzletükbe,ahol egy hang nélkül megszüntették a szerzödésem./Nagy örömömre/Majd átsétáltam a szomszédjában lévő T-Mobilhoz,és kb.negyed óra múlva kezemben az új telefonnal végre lezárhattam a rémálmot a Vodafonnal...
2023. ápr. 4. 15:43
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!