Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem tudom frissíteni az...

Nem tudom frissíteni az alkalmazásaimat a telefonon, azt írja, tiltva van az icloudom. Mit lehet ilyenkor tenni?

Figyelt kérdés
Miért szoktak tiltani egyáltalán?

2022. dec. 20. 08:30
 1/5 Morzsi007 ***** válasza:
100%
Nem tudom. Bankkártyád nem járt le, ami meg van adva? Be kellene lépned a az icloud fiókodba, hátha többet látsz. Telefonon, pc-n.
2022. dec. 20. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
A fizetési mód lesz a gond szerintem is. Vagy lejárt a kártya érvényessége, vagy nincs rajta elég egyenleg és közben vettél valami appot, vagy valami előfizetési díjat nem tudott levonni.
2022. dec. 20. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm! És ezt a bankkártyás dolgot hogyan tudom ellenőrizni?

Ha megtelt a telefon memóriája az nem tud ilyesmit eredményezni?

2022. dec. 20. 11:13
 4/5 Morzsi007 ***** válasza:

Az nem probléma.

A megadott bankkártyán látod a lejárat dátumát.

Telefonon, Beállításokban legfent a nevedre kattints (Apple Id).

Fizetés és szállítás. Ezen belül tudod ellenőrizni a kártya adatokat.

2022. dec. 20. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Néha azt írja a telefon hogy a “szerver identitása nem ellenőrizhető”

Ennek lehet hozzá köze?

2022. dec. 22. 11:39

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!