Miért nem tudok Yettelről telefont rendelni?
Figyelt kérdés
Kisvállalkozói előfizetésünk van, benne 4 telefonszámmal. Amikor a választott eszköznél ki kellene tudnom választani az előfizetést, úgy érzékeli a rendszer valamiért, mintha nem lenne még, és újat kéne regisztrálnom. Élőben üzletben és ügyfélszolgálaton sem tudnak annál többet segíteni, hogy "működnie kell". Valaki járt már esetleg hasonlóan, vagy tudja, hogy ilyen esetben mi a teendő?2022. dec. 18. 21:56
1/1 anonim válasza:
bullshit cég és csak rosszabb lesz
Vidd át a t-hez és nem lesz ilyen gondod
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!