Nem tudok beszélgetni a WhatsAppon a bluetoothos fejhallgatóval. Mit tegyek?
Van egy problémám a WhatsAppal és a fejhallgatómmal.
Szükséges adatok:
- iPhone 7,
- szoftververzió: 15.7,
- WhatsApp verziója: 22.21.77,
- a bluetoothos fejhallgató: Trust Paxo 22451.
A problémám úgy néz ki, hogy amikor használom a fejhallgatómat, a hívások alatt vagy a hangüzenetben a hangomat nagyon gyengén lehet hallani. Arra a következtetésre jutottam, hogy WhatsApp nem használja fel a fejhallgató mikrofonját, hanem a mobilé, bár a Trust Paxo be van állítva. Viszont az iPhone-t beállítva (hogyan szeretnék hallani a hangot) és a készüléket a fülnél tartva, minden rendben van és a beszélgető nagyon jól hall engem.
Nem tudom, miért így történik:
- az app engedélyt kapott arra, hogy felhasználhassa a mikrofont,
- a fejhallgató és a mobil össze van kapcsolódva,
- a Messengeren, a Jitsin és a Signalon minden jól működik,
- töröltem és újra töltöttem le a WhatsAppot,
- sőt rákattintottam "Az eszköz elfelejtése"-t és újra összekapcsoltam két készüléket.
Tudja-e valaki, mit tegyek?
Igen.
A fejhallgató mikrofonja most nem működik nem csak WhatsAppal, hanem Messengerrel, telefonnal, semmivel.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!