Van arra mód hogy hívó félként megállapítsam a hívott vezetékes szám át van-e irányítva? És tök máshol csöng mint amit elvileg hívok?
Kaptam választ csak nem itt.
callyzer, másodpercnyi költségkijelzéssel, mivel az átirányított szakasz díját a HÍVOTT fél fizeti, így ha NEKEM a hívónak a hívás nem kerül semmibe csak kapcs díjba= át van irányítva.
ennyi.
"mivel az átirányított szakasz díját a HÍVOTT fél fizeti"
Épp csak azt nem sikerült megérteni,. hogy ez mit is jelent :D Nem baj, vergődj csak.
" mivel az átirányított szakasz díját a HÍVOTT fél fizeti,"
Soha nem fizette a hívott a bejövő hívást a honos hálózatban, tehát amíg téged hívnak, az neked nem kerül költségbe. Ezért kár volt máshova menni kérdezősködni.
Amúgy meg elég azt mondanod az alkalmazottnak vagy mittomén kinek, hogy hívjon fel arról a számról, és egyből megtudod hol van.
"az átirányított szakasz díját a HÍVOTT fél fizeti,"
Te pedig azt fizeted, hogy felhívtad ót. Tehát mindketten fizettek, mert az átirányítás technikailag 2 hívás, így 2 díja van. Attól hogy átirányított számot hívsz, nálad semmi sem változik.
Annak lesz plusz költsége akinek a száma helyett egy másik csörög. És pontosan annyiba kerül neki, mintha ő maga hívta volna, és beszélget ugyanannyi ideig, mint az átirányítás.
Be is b@szna, ha átirányítom a számom, és ezért ha hívsz engem, én fizetném a költségedet. Ezt nem gondoltad komolyan.
Rossz választ kaptál.
Neked ugyanannyiba kerül a hívás, mintha nem lenne átirányítva.
Az átirányítás díját fizeti az, aki kérte az átirányítást.
Tessék ezt pl. a telekom ÁSZF-ében olvashatod.
"Az átirányított hívás díja két részből áll: a hívó az átirányítást megrendelőelő fizetőtelefon-állomásáig fizeti a hívást,
az aktiváláskor megadott másik telefon-állomásig felépített hívást pedig a szolgáltatást kérő előfizetőnek
számlázzák."
Ugyanakkor ezt is írják:
"Híváskezdeményezéskor az átirányított előfizető
figyelmeztetőjelzést (megkülönböztetett tárcsázási hangot) kap a szolgáltatás aktivált állapotáról."
Ha ez a céges előfizetésednél is így van, akkor ez alapján meg tudod határozni, hogy át vagy irányítva.
De amúgy gyanús az egész sztori. Ha tényleg főnök lennél, akkor simán kikérhetnéd a céges telefon számláját, amin egyértelműen látszik az átirányítás.
Már egy korábbi válaszban írtam, hogy negyon sok itt az eltévedt ember, a további válaszok csak megerősítettek ebben...
Bármennyire is fáj nektek, a kérdezőnek van igaza.
Aki pedig azért sír, mert átveri a főnökét, az meg a valagáda rúg, hát az meg is érdemli, hogy úgy rúgják ki, hogy Zágrábnál még fogja a radar!
A -› B -› C
Ha A telefon felhívja B-t ami át van irányítva C-re, akkor A az A-B-t fizeti és B a B-C-t a díjcsomagja szerinti percdíjjal. Ezt írtam a 13-asban is, hogy átirányítgatták a srácok és jött a számla, mert a B telefonnak a díjcsomagja szerint számlázódott minden hívás B-C között.
Egy pillanatig sem sajnálom a magát baromira okosnak gondoló alkalmazottat. Nálam is hamar vége szokott lenni az ilyenek munkaviszonyának. Lehet lepontozni, van miből. Aki lepontoz az annyit is ér és nagyon szánalmas dolga lehet a munkahelyén.
a 13-ban ki pontozott le?
100% áll még most is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!